logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۱۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شنیده‌های انتخاباتی؛

کدام یک از مسئولان سابق و فعلی زنجان در انتخابات پیشرو مجلس، پیش ثبت‌نام کرده‌اند؟

کدام-یک-از-مسئولان-سابق-و-فعلی-زنجان-در-انتخابات-پیشرو-مجلس،-پیش-ثبت‌نام-کرده‌اند؟
شنیده‌ها حکایت از این است که بعضی از نماینده‌های دوره قبل، فعلی و تعدادی از مسئولان استان زنجان برای انتخاب پیشرو مجلس، پیش‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شنیده‌ها حاکی از این است که برخی از نماینده‌های دوره قبل و تعدادی از مسئولان در سال‌های گذشته که برخی سمت‌هایی را در استان زنجان بر عهده داشتند، برای انتخاب پیشرو پیش‌نام کرده‌اند که البته ممکن است شنیده‌ها فقط شنیده شوند و به حقیقت تبدیل نشوند.

بیشتر بخوانید

البته این گمانه‌زنی‌ها نیز وجود دارد که ممکن است افرادی که از زنجان برانگیخته شده اما استان دیگری را برای حوزه انتخابیه خود انتخاب کرده‌اند در زمان ثبت نام قطعی، همان حوزه انتخابیه زنجان را انتخاب کنند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که محمد اسماعیلی، نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس، اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان مجلس دوازدهم از حوزه زنجان و طارم ثبت کرده است.

با این حال شنیده‌ها حاکی از این دارد که جمشید انصاری، استاندار سابق زنجان و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در دولت دوازدهم، در مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان در مجلس دوازدهم اطلاعات خود را برای حوزه انتخابی تهران ثبت کرده است. 

همین‌طور گفته می‌شود سعدالله نصیری قیداری، نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس نیز، اطلاعات خود را در سامانه پیش‌‌ثبت‌نام داوطلبان مجلس دوازدهم ثبت کرده و آنچه شنیده می‌شود این است که اطلاعات وی نیز از حوزه انتخابیه تهران ثبت شده است.

 

 گمان می‌رود رضا عسگری، فرماندار سابق شهرستان زنجان در دولت دوازدهم، نیز اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان مجلس دوازدهم از حوزه بویین‌زهرا و آوج، ثبت کرده است. 

شنیده دیگر حاکی از این است که علی وقف‌چی، نماینده اسبق زنجان و طارم در مجلس، اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان مجلس دوازدهم از حوزه زنجان و طارم ثبت کرده‌اند.

طبق گمانی‌زنی‌ها؛ انسیه ابوبصیری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر نیز از حوزه زنجان و طارم پیش‌ثبت نام خود را در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ثبت کرده است.

شنیده دیگر حاکی از این است که نصرالله ابراهیمی، سرپرست سابق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان مجلس دوازدهم در حوزه انتخابی زنجان و طارم ثبت کرده است.

وی در گذشته مدیرکل امور اداری و مالی استانداری زنجان بوده و سرپرست امور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، مدیرکل حوزه استاندار و مشاور عالی استاندار زنجان و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان را در کارنامه کاری خود دارد. 

آنچه گفته می‌شود چهار نماینده فعلی استان به جز نماینده ماهنشان؛ اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان مجلس دوازدهم ثبت کرده‌اند. 

 مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ]
رزومه دکتر نصرالله ابراهیمی از همه این ها قوی تر و پربارتر هست متاسفانه عکس رو اشتباه زدید
[ نام : ] [ ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ]
جسارتا تصویر دکتر نصرالله ابراهیمی رو اشتباه بارگذاری کردید
فرم ارسال نظر