logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با پیاده‌روی اربعین؛

پروازهای زنجان به نجف برقرار شد

پروازهای-زنجان-به-نجف-برقرار-شد
مسئولان استان زنجان تلاش داشتند تا در راستای اعزام زائران استان زنجان برای حضور در پیاده‌روی اربعین بتوانند پرواز زنجان به نجف را راه‌اندازی کنند، که در نهایت این پرواز برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»مسئولان استان زنجان تلاش داشتند تا در راستای اعزام زائران استان زنجان برای حضور در پیاده‌روی اربعین بتوانند پرواز زنجان به نجف را راه‌اندازی کنند.

بیشتر بخوانید

در این راستا محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان در خصوص برقراری پرواز زنجان به نجف در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا اظهار داشت: هنوز موضوع پرواز زنجان به نجف به فرودگاه ابلاغ نشده است. و در این راستا سازمان حج و زیارت متولی اصلی و تصمیم‌گیرنده است.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برقراری پرواز از زنجان به نجف در ایام اربعین وجود دارد گفت: فرودگاه زنجان این آمادگی را دارد که هر تعداد پرواز و هر تعداد روز را به مقاصد مختلف را انجام دهد.

ابراهیم احدی، رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان نیز گفت: در این راستا رئیس ستاد اربعین استان تصمیم گیرنده بوده و رایزنی‌های لازم برای برقراری پرواز از زنجان به نجف در حال انجام است و امیدواریم به نتایج مطلوب دست یابیم.

اما طبق آخرین اطلاعات مدیر روابط عمومی استانداری زنجان اعلام کرد: پرواز زنجان - نجف(ویژه اربعین) برقرار شد که رفت ۱۲ و ۱۳ شهریورو برگشت ۱۶ و ۱۸ شهریور خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر