logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشاغل مزاحم نباید اجازه فعالیت در داخل شهر زنجان را داشته باشند

-مشاغل-مزاحم-نباید-اجازه-فعالیت-در-داخل-شهر-زنجان-را-داشته-باشند
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مشاغل مزاحم باید در خارج از شهر ساماندهی شوند گفت: شهرداری موظف است تا جهت آرامش شهروندان به مشاغل مزاحم تذکر دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»یکی از مخاطبان این رسانه در طول روز‌های گذشته اذعان کرد که صدای زیاد و آزاردهنده شرکت تولیدی آرد تابان خمسه موجب سلب آسایش اهالی خیابان هنرستان و وحیدیه شده است و از این خبرگزاری خواست تا این موضوع پیگیری شود.

بیشتر بخوانید

در این راستا مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا اذعان کرد: مشاغل مزاحم نباید اجازه فعالیت در داخل شهر را داشته باشند و باید از داخل شهر خارج شده و در محلی به دور از محیط‌های مسکونی در محل و سایتی سازماندهی شوند.

وی افزود: شهرداری موظف است در این راستا تذکر دهد و مانع فعالیت مشاغل مزاحم در مکان‌های مسکونی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر اهالی این منطقه اعتراضی دارند، اعتراض خود را به شورا ارائه دهند و یا اینکه به سازمان مشاغل شهرداری مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

البته پیش از این نیز منصور مرادلو رئیس کمیسیون خدمات شهری زنجان نیز گفته بود: فرمانداری و تمام دستگاه‌های دیگر که درخواست ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر زنجان را دارند باید به ایجاد سایت کمک نمایند.

وی اذعان کرده بود: تعداد اندکی از مشاغل مزاحم داخل شهر دارای مجوز فعالیت هستند اما گاها برخی واحد‌ها خارج از مجوز اقدام به فعالیت می‌کنند که نیاز به برخورد قانونی دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر