logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۱۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با هدف تامین نیروی انسانی نیرو؛

آزمون استخدامی جذب 300 نفر نیروی جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان برگزار شد

آزمون-استخدامی-جذب-300-نفر-نیروی-جدید-گروه-صنعتی-ایران-ترانسفو-در-زنجان-برگزار-شد
آزمون استخدامی 300 نفر همکار جدید گروه صنعتی ایران ترانسفوبا مشارکت دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی«موج‌رسا»، ‌این آزمون با شرکت 2012 نفرداوطلب مقاطع مختلف تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد برگزار شد. از این تعداد داوطلبان آزمون حدود 30 درصد خانم ها و 70 درصد را آقایان تشکیل می‌دادند. 

بیشتر بخوانید

دربندی‌زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه این رویداد با اشاره به هدفگذاری این گروه صنعتی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: اشتغال جوانان و رونق تولید از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است و خدارا شاکریم که گروه صنعتی ایران ترانسفو همواره در این موارد پیشقدم بوده و امسال برنامه جذب حدود ۴۵۰ نفر را دارد که آزمون استخدام ۳۰۰ نفر امروز برگزار شد.

وی بیان کرد: طی 4 سال اخیر علیرغم مشکلاتی‌که براثر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بر ما تحمیل شده، توانسته‌ایم با جذب حدود 2500 نفر نیروی متخصص وکارآمد، رشد تولید و فروش و سودآوری و داخل سازی مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز، و جهش صادرات، لبیک گوی فرمان مقام عظمای ولایت باشیم. 

وی با تاکید بر تخصص محور بودن تولید ترانسفور ماتور افزود: تمهیدات خوبی با مشارکت وهماهنگی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری انجام شده که از سال آینده دانشگاه زنجان پذیرای دانشجویان بورسیه گروه صنعتی ایران ترانسفو در رشته‌های برق و مکانیک باشد دو این دانشجویان در کنار تحصیل در دانشگاه به صورت عملی در خطوط تولید کارخانه، کسب مهارت کنند. 

عباس رسولی، معاونت آموزشی دانشگاه زنجان به عنوان متولی برگزاری این آزمون با اشاره به استقبال خوب داوطلبین از این آزمون، همراهی صنعت و دانشگاه را زمینه ساز رشد وتعالی در ارکان اقتصادی کشور دانسته و افزود: یکی از کارهای خوب انجام شده ایجاد بورسیه تحصیلی توسط ایران ترانسفو در دانشگاه زنجان است که با عنایت به تخصصی بودن مقوله طراحی و ساخت و تولید ترانسفورماتور، دانشجو در کنار آموزش تئوریک، به صورت عملی با این فرآیند آشنا شده و بازدهی بهتری خواهد داشت.

لازم به توضیح است گروه صنعتی ایران ترانسفو به عنوان بزرگترین تولید کننده ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت در منطقه، تامین کننده 85 درصد از نیازهای داخلی بوده و در زمینه صادرات نیز، تولیداتش به بیش از ۲۰ کشور منطقه و جهان صادر شده و در سال ۱۴۰۱ صادر کننده ممتاز ملی شد.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر