logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان:

بروز بودن مبانی فکری و انتقادی از شاخصه‌های مکتب جعفری است

بروز-بودن-مبانی-فکری-و-انتقادی-از-شاخصه‌های-مکتب-جعفری-است
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه رمز عقب‌گشت اروپا در قرون وسطی شکاف بین علم و دین است گفت: بروز بودن مبانی فکری و انتقادی از شاخصه‌های مکتب جعفری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عنایت‌‌الله شامی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان در برگزاری دومین دوره کشوری توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان زنجان طرح حامیم۲ با بیان اینکه پرداختن به بعد معنویت در محیط‌های آموزشی در قالب‌ها و اشکال مختلف هدف عمده تاسیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها است اظهار کرد: ضیافت اندیشه اساتید از جمله برنامه‌های حوزه اساتید است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ این طرح به صورت استانی برگزار شد و جمعی از خواهران و برادران دانشجو در این طرح حضور داشتند که تاثیرات مثبت در بر داشته است. 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان عنوان کرد: زمانی که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تاسیس شد رسالت آن تقویت بعد معنوی دانشگاهیان از جمله اساتید و دانشجویان است. 

حجت‌الاسلام شامی پرداختن به بعد معنویت در محیط‌های آموزشی از جمله دانشگاه در قالب‌ها و اشکال مختلف را هدف اصلی تاسیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر