logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۱۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اهدای زمین برای توسعه کسب و کارها؛

نیم هکتار زمین توسط یک خیر به پارک علم و فناوری زنجان اهدا شد

نیم-هکتار-زمین-توسط-یک-خیر-به-پارک-علم-و-فناوری-زنجان-اهدا-شد
نیم هکتار زمین توسط یک خیر به پارک علم و فناوری زنجان اهدا شد تا کارخانه نوآوری در آنجا راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان؛ نادر شکیب؛ رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی ایران رادیاتور یک قطعه زمین نیم هکتاری در جاده قدیم زنجان تبریز به ارزش تقریبی 1000 میلیارد ریال جهت راه اندازی کسب و کارها با تنظیم سند به نام پارک علم و فناوری استان زجان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید

 عباسعلی زمانی؛ رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به نقش خیرین در توسعه کشور، بیان کرد: خوشبختانه وجود خیرین در حوزه‌هایی از جمله علم و فناوری سبب رفع مشکلات زیر ساختی اساسی همچون فضای کار شده است.

رئیس پارک استان با بیان اینکه علم و فناوری از ارکان مهم در توسعه اقتصاد کشور است، افزود: باید با تلاش بیشتر و جذب مشارکت خیرین زمینه ایجاد راه‌اندازی فضاهای کاری ویژه شرکت های دانش‌بنیان و فناور فراهم شود.

زمانی با اشاره به زمین اهدایی افزود: زمین نیم‌هکتاری اولین ملکی است که به طور رسمی به پارک استان واگذار شده است و این اتفاق مهم در روند توسعه اکوسیستم استان، حرکت مثبتی تلقی خواهد شد.

رئیس پارک استان عنوان کرد: پارک قصد دارد تا از این دستاورد مهم در هفته دولت رونمایی کرده و کارخانه را در مسیر توسعه قرار دهد.

 زمانی گفت: تصمیم برآن است که کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال در این ملک هبه شده راه اندازی گردد.

وی افزود: چند وقتی است که جوانان مستعد در زمینه فناوری‌های کامپیوتری با نرم افزار و هوش مصنوعی فعالیت های گسترده ای دارند و نقدیست این حوزه کسب و کار در استان زنجان سبب ارتقای کسب و کارهای دیگر و رفاه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان و کشور خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان عنوان کرد: با راه‌اندازی کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال، استان زنجان پیشرو در توسعه کسب و کارها می‌باشد.

زمانی گفت: کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف اکوسیستم نوآوری استان خواهد بود.

گفتنی است زمین اهدایی دارای 2 سوله بزرگ و کوچک بوده و با توجه به مستهلک بودن سوله‌ها، عملیات راه‌اندازی در دست اقدام می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر