logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۱۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مخالفت با استیضاح وحیدی در آستانه انتخابات و برگزاری راهپیمایی اربعین

مخالفت-با-استیضاح-وحیدی-در-آستانه-انتخابات-و-برگزاری-راهپیمایی-اربعین
رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند گفت:با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم هستیم و اربعین حسینی (ع) در پیش است، با استیضاح وزیر کشور مخالفم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» زهرا شیخی درباره اصرار برخی از نمایندگان به استیضاح وزیر کشور و همچنین عزل معاون سیاسی این وزراتخانه گفت: آنچه که در شرایط فعلی از نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی انتظار می‌رود، حل مشکلات معیشتی، مسکن، مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان است.

بیشتر بخوانید

رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد به جای دعوای سیاسی، اگر حل دغدغه‌های مردم محور گفتمان سه قوه قرار بگیرد، مردم بیشتر به نشاط و آرامش خواهند رسید و رفتار ما سبب عدم هماهنگی و ناسازگاری نخواهد شد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان بر عزل و نصب‌ها تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند باید تعامل بین قوا بیش از گذشته باشد. از طرفی اگر تلاش و ذهنیت همه مجلس و مسوولان دولتی به حل مسائل مردم گذاشته شود، دیگر درگیر چنین مسائل حاشیه‌ای نخواهند شد.

شیخی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم هستیم و اربعین حسینی (ع) در پیش است، با استیضاح وزیر کشور مخالفم و بهتر است نمایندگان و مسوولان با تلاش مضاعف در راستای حل دغدغه‌های اصلی مردم تلاش کنند و پیگر مسائل حاشیه‌ای نباشند.

ایرنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر