logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

کسب 34 مدال فرا ملی امسال توسط ورزشکاران زنجانی/ خانه‌های ورزشی روستایی در 20 روستای استان زنجان راه اندازی می‌شود

کسب-34-مدال-فرا-ملی-امسال-توسط-ورزشکاران-زنجانی-خانه‌های-ورزشی-روستایی-در-20-روستای-استان-زنجان-راه-اندازی-می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کسب مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران زنجانی گفت: 34 مدال فرا ملی امسال توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده است.

به گزارش موج رسا; محمد علی حمزه پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال 34 مدال فرا ملی توسط ورزشکاران استان زنجان کسب شده است اظهار کرد: از این تعداد 17 مدال در رقابت‌های آسیایی بوده است.

وی با بیان اینکه اعزام ورزشکاران از استان زنجان به مسابقات کشوری 95 مورد بوده است گفت: امسال 7 مورد نیز اعزام به تیم ملی داشتیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به آمار بیمه ورزشکاران استان زنجان گفت: 29 هزار و 171 نفر از ورزشکاران استان زنجان بیمه شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسابقات المپیاد کشوری چند رشته ورزشی شهریور ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور 5 استان با 400 نفر ورزشکار برگزار می‌شود.

حمزه پور با اشاره به راه اندازی خانه‌های ورزشی در 20 روستای استان زنجان گفت: امسال این پروژه‌ها در 20 روستا شهرستان‌های زنجان٬ ماهنشان و خدابنده راه اندازی می‌شود.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی استان برای استعدادیابی در مهدکودک‌ها به امضا رسیده است، گفت: حدود 2 هزار قلم وسایل و اجناس ورزشی در مسابقات محلات پخش شده است.

وی به مسابقات ورزشی کارکنان دولت اشاره و عنوان کرد: در هفته دولت مسابقات کارکنان اداره‌های دولتی در شش رشته در آقایان و پنج رشته در بانوان برگزار می‌شود.

حمزه‌پور ابراز کرد: برگزاری دو همایش پیاده روی بزرگ در شهرستان‌های زنجان‌ و سلطانیه که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، از اقدامات آینده این اداره است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر