logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر عامل جعیت هلال احمر استان زنجان:

جمعیت هلال احمر استان زنجان 30 هزار نفر عضو دارد

-جمعیت-هلال-احمر-استان-زنجان-30-هزار-نفر-عضو-دارد
مدیر عامل جعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه 192 کشور عضو جمعیت هلال احمر در جهان است گفت: هلال احمر استان زنجان 30 هزار نفرعضویت دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت الله هاشمی در نشست مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش جوانان با سمن‌ها و دبیران کانون‌های چهارگانه داشتند با بیان اینکه خیلی جاها به جایگاه هلال احمر در جمعیت بین الملل پرداخته نشده است اظهار کرد:  به واسطه این جمعیت سمن‌ها می‌توانند با این ارگان تفاهم نامه‌ای امضا کنند تا از وجود سمن‌ها در جمعیت هلال احمر استفاده شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه هلال احمر را درجامعه مشخص کنیم باید به ارتباط این جمعیت با بدنه جامعه مخصوصا سمن‌ها و ارگان‌هایی که در این مورد اشتراک هدف دارند پی برده شود.

مدیر عامل جعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی بزرگی است که حاکمیت از ظرفیت جمعیت هلال احمر به درستی استفاده می‌کند.

هاشمی افزود: بساط جمعیت هلال احمر توسط یک تاجر سوئیسی در جهان به واسطه یک اندیشه ونگاهی که در یک جنگ با تعدادی زخمی و مجروح به وجود آمده طراحی و اجرا شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر جزو تاثیر گذارترین جمعیت‌ها در دنیا محسوب می‌شود که عضویتی بالغ بر ۱۹۲ کشور را در خود جا داده است.

سرپرست جعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: در هر کجا که جنگ باشد تنها کسانی که می‌توانند ورود پیدا کنند جمعیت هلال احمر است که دستورالعمل‌های بسیار قوی دارد.

هاشمی ابراز کرد: جمعیت هلال احمر یک جمعیت اثر گذار در گروه بین الملل است که دیپلماسی فرهنگی و اجتماعی قوی، می‌تواند جمعیت هلال احمر داشته باشد به طوری که حاکمیت و نظام بتوانتد از ظرفیت و وجود هلال احمر نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیر عامل جعیت هلال احمر استان زنجان گفت: صلیب سرخ دارای دو کمیته است یک فدراسیون دوم کمیته بین الملل است که فداراسیون شامل یک رسالت و مقابله با بلایای طبیعی است و کمیته بین الملل صلیب سرخ بحث مناقشات نظامی و جنگی را بر عهده دارد.

هاشمی عنوان کرد: هلال احمر جزو تاثیرگزارترین جمعیت‌ها در کشورهای تحت عضو است که در زلزله ترکیه جمعیت هلال احمر ایران علاوه بر رتبه برتر نشان عالی فدراسیون را از آن خود کرد.

وی ابراز کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان قویترین و پر نفوذترین جمعیت در جهان شناخته شده است به طوری که هر کجا وظایف به دست مردم سپرده شود شاهد کاهش هزینه‌ها و تاثیرگذاری بیشتر هستیم.

مدیر عامل جعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: اعضا جمعیت هلال احمر الگوهای دینی و اعتقادی بالایی دارد به طوری که ۳۰ هزار نفر عضویت جمعیت هلال احمر در استان هستند که اطلاعات همه ثبت سیستم شده است.

هاشمی گفت: وظایف و رسالت هلال احمر نیز در کانون‌های مختلف توسط جمعیت مردمی جوان محقق می‌شود و جوانان خستگی ناپذیرند و روحیات قوی و محکم در مقابل حوادث دارند.

وی گفت: ورزش و جوانان با صیقل دادن روح و جسم به کاهش هزینه‌ها و شکوفایی اجتماعی کمک کرده و ظرفیت بزرگی برای رشد جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر