logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۱۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

برنده مزایده پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد

برنده-مزایده-پسماندهای-شهرک-تخصصی-روی-زنجان-مشخص-شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنده مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»؛ طی برگزاری آخرین جلسه مزایده پس از تائید پاکات "ب" و بازگشایی پاکات "ج" برنده مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماند‌های شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد.

بیشتر بخوانید

 مجید گلشنی در این جلسه گفت: اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان در 22 اسفند سال 1401 بارگذاری شد و در طی این مدت به منظور ایجاد فرصت مناسب و یکسان برای کلیه متقاضیان جهت شرکت، این مزایده در چند مرحله تمدید شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته فنی، بررسی اسناد ارائه شده و بازگشایی پاکات "الف" و "ب" در این جلسه پاکات "ب" تائید و با بازگشایی پاکات "ج" ، شرکت بهارستان کیش با احراز کلیه شرایط، به عنوان برنده این مزایده مشخص گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه این پروژه بزرگ در کشور به عنوان تجاری‌سازی پژوهشی مطرح است گفت: پس از انجام طرح‌های مختلف پژوهشی توسط اساتید علمی دانشگاه‌ها، عملیات تجاری‌سازی این پژوهش هم اکنون در حال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پس از تعیین برنده مزایده، انتظار داریم عملیات برداشت پسماند با سرعت آغاز شده و تا زمان فرارسیدن فصل سرما بخشی از تعهدات صورت گرفته محقق شود.

 گلشنی یادآور شد: عملیات ثبت در سامانه فروش‌، تهیه طرح زیست‌محیطی و احداث آزمایشگاه و باسکول از جمله مواردی است که باید در اسرع وقت صورت پذیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر