logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان:

تامین روشنایی پارک‌های زنجان نیازمند هماهنگی بین بخشی شهرداری است

تامین-روشنایی-پارک‌های-زنجان-نیازمند-هماهنگی-بین-بخشی-شهرداری-است
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری باید برای بررسی رفع نواقصات در پارک‌ها و تامین روشنایی آن‌ها برنامه داشته باشد گفت: مهم‌ترین مسئله هماهنگی بین تاسیسات، عمرانی خدمات و تدارکات شهرداری است.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی "موج رسا"; اظهار داشت: در زمان کرونا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت مقرر شد تا خاموشی در پارک‌ها اعمال شود و تجمعی نباشد، گذشته از این موضوع در زمان دولت قبل نیز مشکل تامین برق وجود داشت همین امر سبب شد تا روشنایی بسیاری از نقاط همچون معابر عمومی و اصلی مناسب نباشد و اعتراضات بعدی را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اما در دولت جدید با تمهیدات انجام شده میزان خاموشی به حداقل رسیده و ما مکلف هستیم تا روشنایی در پارک‌ها را تامین نماییم و این موضوع از شهرداری نیزی پیگیری شده است.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تامین هزینه نگهداری و روشنایی پارک‌ها با شهرداری است گفت: این هزینه‌ها بالاتر رفته است از سویی دیگر سرقت در پارک‌ها نیز به یک معضل تبدیل شده و سالانه سبب اعمال هزینه‌های بالایی به شهرداری می‌شود با این وجود در یک برنامه مقرر شده تا برای کاهش سرقت لامپ پایه‌های روشنایی که کوتاه هستند به پایه‌های روشنایی متوسط تغییر یابند.

وی بیان کرد: از شهرداری درخواست کردیم تا روشنایی برای تمام پارک‌های سطح شهر را تامین کند و در بودجه شهرداری سالانه هزینه میلیاردی برای نگهداری و روشنایی پارک‌ها در نظر گرفته می‌شود‌‌

مرادلو با اشاره به اینکه مردم باید در بحث نگهداری فضای سبز به شهرداری کمک کنند افزود: طبق بررسی شورا باید هماهنگی بین بخش‌های مختلف داخل شهرداری (تاسیسات، عمرانی و خدمات) اندیشیده شود تا مشکلات بعدی را در کوتاه‌ترین زمان حل کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از اموال عمومی باید در بین مردم نهادینه شود اذعان کرد: گاها روشنایی معابر توسط خود مردم تخریب شده و از بین می‌رود.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری باید برای بررسی رفع نواقصات برنامه داشته باشد گفت: اداره برق هیچ گونه محدودیتی برای روشنایی پارک‌ها ایجاد نکرده و مهم‌ترین مسئله هماهنگی بین تاسیسات، عمرانی خدمات و تدارکات شهرداری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر