logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

نخستین وظیفه نیروهای جهادی و قرارگاهی، تبیین دستاوردها است

نخستین-وظیفه-نیروهای-جهادی-و-قرارگاهی،-تبیین-دستاوردها-است
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تبیین دستاوردها به صورت هنرمندانه در جامعه کار رسانه است گفت: نخستین وظیفه نیروهای جهادی و قرارگاهی نیز تبیین دستاوردها است.

به گزارش موج رسا; سردار محمد زهرایی روز دوشنبه 23 مردادماه در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه نیروهای جهادی نخستین گروهی بودند که در حادثه متروپل آبادان وارد عمل شدند گفت: روایت اول توسط دشمن منتشر شد به همین دلیل نتوانستیم کاری از لحاظ رسانه‌ای پیش ببریم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دشمن یک ابزار دروغ پراکنی را  در اختیار دارد که دست ما از این بابت بسته است چون اسلام دروغگویی را مجاز نمی‌داند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: نویسندگان، هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب، افسران جنگ به شمار می‌آیند.

سردار زهرایی گفت: هر کجا که میدان عمل از نیروهای انقلابی و جهادگران خالی شود حضور جبهه باطل در آن پر رنگ خواهد بود که این ناشی از یک خلائی است که باید پر شود.

وی افزود: در تغسیل اموات کرونایی کار جهادی بالاتر از این نیست که کسی جان خود را به خطر بیندازد و اموات را تغسیل دهد، اما متاسفانه در انعکاس خدمات و روایت اول ضعیف هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: مسلما جهادگران، بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند اما باید الگوهایی را که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند هنرمندانه معرفی کنیم.

سردار زهرایی تصریح کرد: در این راستا رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها با فعالیت ارزشمند خود می‌توانند منادی امید در جامعه باشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر