logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۱۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

دشمن با وارونه کردن حقیقت به دنبال تحقق اهداف شوم خود است

دشمن-با-وارونه-کردن-حقیقت-به-دنبال-تحقق-اهداف-شوم-خود-است
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است گفت: دشمن با وارونه کردن حقیقت به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

به گزارش موج رسا; سردار محمد زهرایی روز دوشنبه 23 مرداد ماه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود و برخی در بیرون دچار اشتباه محاسباتی شده بودند اظهار کرد: در جنگ شناختی سال گذشته همه به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رویکرد مهم نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود ولی از آنجا که بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند این فتنه به نفع انقلاب برگشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: دشمن از معنا بی‌معنایی می‌سازد و با دروغ‌ و وارونه کردن حقیقت به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

سردار زهرایی گفت: دشمن خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند با ابزار مادی و فناوری خود برتری دارد در حالیکه چنین نیست و در خیال خام است.

وی ابراز کرد: فتنه سال گذشته نشان داد شهدایی مثل "آرمان‌ها و عجمیان‌ها" که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند و ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی برگرداندند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: در جنگ شناختی سال گذشته که همه به میدان آمدند در مجموع ۹ نفر از شهدای امنیت مسئول یا عضو بسیج بودند.

سردار زهرایی گفت: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد و تمام شدنی نیست و امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز انسان هایی از جنس انقلاب را بر لشکر خودمان اضافه کنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر