logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۱۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به 3 روستا در زنجان

آبرسانی-به-3-روستا-در-زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای توسعه خدمات آبرسانی روستایی، آبرسانی به 3 روستای کهلا، شهید‌آباد و قره‌چریان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی "موج رسا"; علیرضا جزء قاسمی امروز ۲۲ مرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح آبرسانی به روستای کهلا با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و با مشارکت خیرین و اهالی روستا انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 120 متر و با دبی 20 لیتر بر ثانیه است که با اجرای آن، تنش آبی روستا به طور کامل رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای شهیدآباد در بخش زرین رود شهرستان خدابنده نیز شامل احداث خط انتقال به طول 5 کیلومتر و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ انجام شد.

جزء قاسمی گفت: برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عنوان کرد: طرح آبرسانی به روستای قره چریان در شهرستان زنجان نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 120 متر، نصب و راه اندازی تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی و همچنین احداث 2 کیلومتر خط انتقال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به روستای قره‌چریان نیز اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر