logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۱۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیت نامه شهدا؛

فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمن است

فرهنگ-ایثار-و-شهادت-راز-بیمه-شدن-کشور-در-برابر-دشمن-است
آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش موج رسا; بسم‌ الله الرحمن‌ الرحیم‌ من‌ پاسدار وارث‌ خون‌های‌ پانزده‌ قرن‌ خط‌ سرخ‌ شهادت‌ تشیع‌ در عصر استثنایی‌ و پرخاط‌ره‌ قرار گرفته‌ ام‌ و مسئولیت‌ها بر دوش‌هایم‌ سنگینی‌ می‌‌كند.

بیشتر بخوانید

 به‌ آینده‌ و گذشته‌ می‌نگرم‌ پس‌ از فكرها و اندیشه‌ها به‌ نتیجه‌ای‌ می‌رسم‌ كه‌ در راه‌ پیش‌ خود‌ می‌ بینم‌ یكی‌ از راه‌ها همچون‌ امام‌ حسین‌ (علیه‌ السلام‌) مانند شهدای‌ كربلا با تمامی‌ وجودم‌ در راه‌ خدا بودن‌ و رفتن‌ را انتخاب‌ كنم‌، تا به‌ صفوف‌ شهدا بپیوندم‌ و دومی‌ مانند طاغوت‌ها و یزیدها حیوان‌ وار بمانم‌ و هیچ‌ حركتی‌ هجرتی‌ نداشته‌ باشم‌ و در نهایت هیچ‌ در هیچ‌ شوم‌.

در این‌ دنیا نزد خداوند و در برابر خون‌ پاك‌ شهدا و مجروحین‌، مسئول‌ و در آن‌ دنیا نیز به‌ آتش‌ دوزخ‌ گرفتار شوم‌ دشمنان می‌خواهند خون‌ صدها هزار شهید و مجروح‌ را به‌ تباهی‌ بكشند و این‌ حركت‌ توحیدی‌ را از راه‌ مستقیم‌ منحرف‌ كنند.

بر هر مسلمان‌ وظیفه‌ شرعی‌ است‌ كه‌ برخیزند و با این‌ استعمارگران‌، شیاطین‌ و تجاورزگران‌ تاریخ‌ بجنگند چون‌ هدف‌ آنها از بین‌ بردن انسانیت و اسلام  ناب محمدی (ص) است. 

من‌ یك‌ پاسدار اسلام‌ هستم‌ و به‌ سهم‌ خود باید حركت‌ كنم‌، برای‌ آزادی‌ مستضعفین‌ و برقراری‌ حكومت‌ اسلامی‌ باید به‌ امام‌ زمان‌ (عج‌) لبیك‌ بگویم‌.

دشمنان خوب‌ می‌دانند كه‌ اگر اسلام‌ پا بگیرد، دیگر جایی‌ برای‌ ماندن‌ آنها نیست‌ چون‌ حكومت‌های‌ آنان‌ متزلزل‌ است‌ بنابراین‌ به‌ هر قیمتی‌ كه‌ شده‌ می‌كوشند، اسلام‌ عزیز و مظ‌لوم‌ را نابود كنند.

این‌ جاست‌ كه‌ صدام‌ و حسنی‌ مبارك‌ با اسرائیل‌ غاصب‌، پیمان‌ دوستی‌ و ملك‌ خالد با هواپیماهای‌ آواكس‌ آمریكایی‌ از خانه‌ خدا پاسداری می‌کنند.

بنابراین‌ تصمیم‌ گرفته‌ام‌ به‌ سوی‌ الله و رشد انسانیت‌، با آگاهی‌ از مكتب‌ هجرت‌ كنم‌ و سرزمین‌ اسلامی‌ را از اشغال‌ این‌ بی‌ دینان‌ و فتنه‌ جویان‌ وابسته‌ به‌ شیاطین‌ شرق‌ و غرب‌ دربیاورم‌ همانطور که امام‌ خمینی‌ فرموده‌: مقصد ما مكتب‌ ماست‌ و یا در جایی‌ دیگر فرمود: مكتب‌ ما شهادت‌ است.

 یك‌ سفارش‌ به‌ تمام‌ برادران‌ رزمنده‌ كه‌ در جبهه‌ حق‌ علیه‌ باط‌ل‌ می‌جنگند، این‌ است‌ برای‌ شادی‌ روح‌ شهدا سنگرها را پر كنند و خالی‌ نگذارند مخصوصا سنگر اصلی‌ انقلاب‌ که همان مسجد است نباید خالی باشد.

برگزاری مجلس‌ ترحیم‌ من‌ ط‌وری‌ نباشد كه‌ دشمنان‌ اسلام‌ شاد شوند ط‌وری‌ باشد كه‌ اسلام‌ شكوفا و امام‌ عزیز سربلند و خوشحال‌ شود در آخر از پدر و مادرم‌ تشكر می‌كنم‌ كه‌ برای‌ بزرگ‌ كردن‌ من‌ زحت‌ كشیده‌اند بنده را حلال‌ كنید و از تمام‌ دوستان‌ و آشنایان‌ حلالیت بخواهید و خدای‌ متعال‌ برای عزیزانم‌ صبر و رحمت‌ عط‌ا كند.

مادرم افتخار كن‌ كه‌ غیر از قامت‌ بیات‌ پنچ‌ فرزند داری‌ كه‌ می‌توانی‌ آنها را هم‌ در راه‌ خدا قربانی‌ بدهی‌

والسلام‌ علیكم‌ و رحمالله و بركاته‌

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر