logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۱۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری زنجان:

احقاق حق و کاهش اطاله دادرسی در اولویت اصلی دادگستری استان قرار دارد

احقاق-حق-و-کاهش-اطاله-دادرسی-در-اولویت-اصلی-دادگستری-استان-قرار-دارد
رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه احقاق حق و کاهش اطلاله دادرسی دو اولویت اصلی دادگستری استان قرار دارد گفت: تلاشهای درخشانی در سال‌های گذشته در دادگستری استان انجام شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: تلاش‌های صورت  گرفته در دادگستری استان در سنوات گذشته کارنامه درخشانی بوده و جایگاه دادگستری در ابعاد مختلف، جایگاه ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با همه این اقدامات ارزشمند صورت گرفته، ما ناگزیر به ارتقاء سطح  این جایگاه و ارائه خدمات بیشتر  به مردم هستیم گفت: احقاق حق، جلوگیری از اطاله دادرسی و اقدامات پیشگیرانه از برنامه‌های دادگستری استان در مدیریت جدید است.

رئیس کل دادگستری زنجان با تأکید بر این موضوع که سلامتی دستگاه قضایی استان در انجام وظایف و تکریم مراجعین از مقوله‌های مهم و اثر گذار است ادامه داد: تلاش مجموعه بر صیانت و محافظت با اقدامات پیشگیرانه خواهد بود.

آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام علی فرجی برحق به سمت رئیس کل دادگستری استان گفت: امروز جامعه نیازمند امنیت و آرامش است و یکی از دستگاه‌های مرتبط با این مقوله‌ها، دستگاه قضا است که نقش مهم و اثر گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه قضات و کارکنان دادگستری استان افرادی توانمند، سالم و پر تلاش هستند اظهار کرد: اقدامات دادگستری استان در سنوات گذشته در احقاق حق و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم ارزشمند و قابل تقدیر است 

امام جمعه زنجان توجه به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های حوزه خانواده که با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محل را موضوعی مهم در کاهش ورودها پرونده و تحکیم بنیان خانواده‌ها برشمرد و خواستار تقویت شورای حل اختلاف در امر سازش شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر