logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۱۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

مهمترین وظیفه رسانه‌ها تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار است

مهمترین-وظیفه-رسانه‌ها-تبیین-فرهنگ-مقاومت-و-ایثار-است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده است گفت: آزادگان بهترین تبیین کننده جهاد تبیین در جامعه هستند.

به گزارش موج رسا; عباس برزگر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۲ با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌هایی هستند که به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارند و با کوله‌باری از خاطرات تلخ شیرین در ۲۶ مردادماه به میهن بازگشتند، اظهار کرد: از مرکز دستور‌العملی با عنوان الماس‌های درخشان ویژه برنامه‌ای در راستای ارج نهادن به آزادگان سرافراز در نظر گرفته شده است که جزو برنامه‌های اثرگذاری در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن، اداره بنیاد شهید استان زنجان برنامه‌هایی از قبیل تبلیغات فضای شهری، فضاسازی مراکز عمومی، اکران و فیلم با موضوع آزادگان، تبلیغ ورود آزادگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح سپاس، تحلیل از آزادگان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و تبلیغ، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری اردوی یک روزه برای آزادگان را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعداد آزادگان در قید حیات استان زنجان را ۵۳۵ نفر برشمرد و برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن۲۶ عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند یک درصد از اعتبارات کل هر دستگاه را به حوزه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت اختصاص دهند.

برزگر افزود: شهدا و جانبازان ایثارگران یک سرمایه و الگو برای همه افراد در جامعه هستند و آزادگان بهترین تبیین کننده جهاد تبیین در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: شیوه نامه و ابلاغیه با عنوان الماس‌های درخشان در نظر گرفته شده است چنانچه فرمایشی از مقام معظم رهبری آمده است که دوران اسارت کوتاه شده قرن‌هایی است که انسان‌های با استعداد را به الماس‌های درخشان تبدیل کرده است علت نامگذاری الماس‌های درخشان همین موضوع است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: در کشور ایران اسلامی کارهای بزرگی در حال اجرا است که نیازمند انعکاس اخبار آن است و این موضوع به دست خبرنگاران میسر می‌شود.

برزگر تصریح کرد: امروز مهمترین وظیفه رسانه‌ها تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه و معرفی آنها به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر