logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۱۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان زنجان برگزار می‌شود

ویژه-برنامه‌های-هفته-دفاع-مقدس-در-سطح-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین می‌تواند حلال خیلی از مشکلات در جامعه باشد گفت: امسال مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد در جامعه است.

به گزارش موج رسا; سید شمس الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۲ ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن ضمن معرفی برنامه‌ها اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس با ۲۲ هکتار و با زیر بنای ۵ هزار متر در سه طبقه در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل این پروژه که به آیینه تمام نمای ۳۵۳۵ شهید و۷۰ هزار  ایثارگر این استان تبدیل می‌شود بتوانیم  به نتایج رضایت بخش برسیم.

بیشتر بخوانید
وی افزود: باید حقانیت جنگ را فهمید و به آن پی برد که یکی از امور مهم در تبلیغ فرهنگ شهادت و معرفی شهدا در جامعه است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: از دستگاه‌ها فرهنگی مخصوصا دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش خواستاریم در کمک به تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان اهتمام کنند.
موسوی افزود: امسال مهمترین هدف گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و علاقمندان به فرهنگ شهادت است.
وی تصریح کرد: امسال روسیه چگونگی جنگ با اوکراین را در دروس اصلی کتاب‌های دانش‌آموزان در مدارس خود قرار داده است که این موضوع باید مورد توجه مسئولین باشد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: 
از مهمترین راهبردهای برنامه‌های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی، تبیین نقش هدایت و  فرماندهی الهی ولایت فقیه در استمرار حیات معنوی کشور، تبیین نقش حماسی و وحدت همه اقشار در جامعه است.
موسوی افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با تهران، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور از جمله برنامه‌های مشترک و عمومی است.
وی اضافه کرد:سیاست‌های اجرایی تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهار چوب و دستوالعمل قرار گیرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ابراز کرد: لزوم جهت گیری و همسو سازی برنامه‌ها با شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و تبیین شعار حماسی "ما متحدیم" در برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر