logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تهران‌ قهرمان رقابت‌های تکواندو جام ولایت در زنجان شد

تهران‌-قهرمان-رقابت‌های-تکواندو-جام-ولایت-در-زنجان-شد
مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان با بیان اینکه ۲۷ استان در این رقابت‌ها شرکت داشتند گفت: استان تهران قهرمان رقابت‌های جام ولایت شد.

رضا نجفی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه استقبال از سری مسابقات ووشو و تکواندو جام ولایت یادواره شهید محمد ناصراشتری  رضایت بخش بود اظهار کرد: مسابقات دیگر برنامه‌ریزی شده تا بانوان بتوانند در عرصه‌های مختلف ورزشی حضور فعال داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تیم اول برگزیده مسابقات جام ولایت از تهران مقام نخست مسابقات را کسب کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان با بیان اینکه تیم دوم از تهران بزرگ که در مسابقات جام ولایت به خوبی درخشیدند ابراز کرد: تیم سوم از مازندارن است و تیم اخلاق این دوره از مسابقات به اسم زنجان رقم خورد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۲۷استان و ۱۸۶ تکواندوکار برگزار شد ادامه داد: در وزن اول سروش حسینی دارینی از تهران، امیرحسین کرمی از فارس، امیررضا محمدی از مازندران و حسین الله دادی از اصفهان حضور داشتند.

نجفی عنوان کرد: در وزن دوم علی اصغر مرادیان از تهران، علی شفیع زاده از مازندران، محمدرضا خدابنده لو مازندران و ابوالفضل درویش البرز از جمله مدال آوران بودند.

وی اضافه کرد: در وزن سوم کیوان کاظمی از قم، امیرعباس رهنما از تهران بزرگ, ایلیا مجیدی سرشت از مرکزی و امیرشایان امکان از فارس با هم به رقابت پرداختند.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان گفت: در وزن چهارم امیرمحمد امیرمحمدی از تهران، کامران کاظمی از قم، امیرعلی نصیری از گیلان و حسین زمانی از البرز شرکت کردند.

نجفی عنوان کرد: در وزن پنجم سپهر فیاض زاده از تهران بزرگ، آرش وزیری دوست از تهران، شهام وهاب زاده از گیلان و مهدی زارع از فارس در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: وزن ششم سالار رحمتی از اصفهان، امیررضا صادقیان از مازندران، محمد مقدم فرد از تهران و حمیدرضا اشرفی از زنجان هستند.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان تاکید کرد: در وزن هفتم پدرام جمشیدی از  تهران بزرگ، امیرحسین اسماعیلی از مازندران، پارسا کرمی از قزوین و امید کرمی از ایلام شرکت داشتند.

نجفی گفت: در وزن هشتم حسین مهدوی از البرز، احمدرضا رکابی از  مازندران، علی نجفی از تهران بزرگ و سید محمد ابراهیم حسینی از قزوین به ترتیب مدال آور بودند.

وی افزود: در بخش بهترین مربی حمیدرضا شیرازی، بهترین داور حسن قلعه نوئی، فنی‌ترین بازیکن کیوان کاظمی در این دوره از مسابقات معرفی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر