logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۱۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

افراد توانمند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند

افراد-توانمند-در-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-شرکت-کنند
امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، گفت: هرکسی توان‌خدمت به مردم را دارد می‌تواند در این عرصه وارد شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز 20 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، به استقبال خوب داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوب افراد هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. 

بیشتر بخوانید

وی به ضرورت توجه به مشارکت‌های مردمی نیز اشاره کرد و یادآورشد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پای کار هستند و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد وارد شده و با همه‌توان خدمت می‌کنند که‌نمونه ان را در ایام کرونا شاهد بودیم. 

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز حمایت از صنایع کوچک، گفت: 92 درصد از صنایع کشور در این بخش فعال هستند و ۴۵ درصد از مساغل نیز در این‌حیطه شناخته می‌شود و این امر نشان‌می‌دهد باید به این حوزه توجه ویژه‌تری شود. 

خاتمی به سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه نیز اشاره کرد و پیروزی در آن را حاصل توکل بر خدا دانست و تصریح کرد: باید با مرور رشادت‌های انجام شده بدانیم که پیروزی در نبرد با دشمنان حاصل تلاش و باور رزمندگان اسلام است. 

وی همچنین سالروز جدایی بحرین از خاک ایران را نیز از مصادیق بارز خیانت رژیم طاغوت به ایران دانست و گفت: عده‌ای با بیان مطالب نادرست به‌دنبال تطهیر چهره پهلوی هستند ولی باید عنوان کرد چنین اتفاقاتی نشان می‌دهد که چه‌خیانت‌هایی به این کشور شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر