logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مأموریت خبرنگاران انعکاس اخبار درست و سریع در جامعه است

مأموریت-خبرنگاران-انعکاس-اخبار-درست-و-سریع-در-جامعه-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز بیان واقعیت و دستاوردهای انقلاب،تاریخ و هجمه‌های دشمن نیازمند تبیین است گفت: مأموریت خبرنگاران انعکاس اخبار درست و سریع در جامعه است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه قلم و نگاه خبرنگاران می‌تواند جامعه‌ای را به نابودی یا به اوج و پیشرفت برساند اظهار کرد:  اصحاب رسانه امروز در جنگ ترکیبی با دشمن در خط مقدم هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اصحاب رسانه در جهاد تبیین نقش سازنده‌ای دارند و حرفه خبرنگاری یک رسالت و تکلیف است و این عزیزان با قلم خود در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: امروز بیان واقعیت، دستاورد‌های انقلاب، تاریخ و هجمه‌های دشمن نیازمند تبیین است و این بدست خبرنگاران عملی خواهد شد.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: مأموریت خبرنگاران انعکاس اخبار درست و سریع در جامعه است و این جزو ارکان مهم و حرفه‌ای خبرنگاران محسوب می‌شود.

وی افزود: به راستی که حضرت زینب(س) پس از شهادت برادرشان و واقعه عاشورا در خطبه‌های خود در کوفه هدف و جریان حرکت امام را تبیین کردند و امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) همانند یک خبرنگار با بیان حقایق؛ در مقابل دشمن ایستادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر