logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیت نامه؛

هشت وصیت مهم یک شهید زنجانی

هشت-وصیت-مهم-یک-شهید-زنجانی
شهید جلیل صفری در وصیتنامه خود ضمن بیان نکاتی مهم می‌گوید: ما حسين‌وار وارد جنگ شده‌ايم و بايد حسین‌وار به شهادت برسيم.

به گزارش موج رسا; هفت سال از جنگ تحميلى مى‌گذرد. تاريخ ورق ديگرى مىخورد و صحنه كربلا نمايان مىشود.  حسين ابن على شيعيان خود را به يارى مىطلبد(هل من ناصر ينصرنى) از طرف ديگر فرزند زهرا و رهبر انقلاب اسلامى مىفرمايد: سيد الشهدا تكليف ما را مشخص كرده است.  

بیشتر بخوانید

ما حسين وار وارد جنگ شده‌ايم و بايد حسین وار به شهادت برسيم و اين امر براى تمامى ملت مسلمان ايران روشن است كه حسين(ع) آغازگر جنگ نبوده، همچنان كه ايران آغازگر جنگ نيست.  

امام حسين (ع) به خاطر امر به معروف و نهى از منكر به شهادت رسيده و دشمنان اسلام نيز به خاطر جلوگيرى از نفوذ اسلام دست به هر توطئه زده‌اند وليكن به يارى حق با هوشيارى و روشن بينى رهبر، وحدت و يكپارچگى امت، تمامى آنها خنثى شده است.  

خدا را شاکرم ايران يك قدرت بزرگى در منطقه شده كه خود قدرت‌ها به آن اعتراف دارند.  اين قدرت از حركت خون‌هاى جوانان و رهبرى صحيح رهبر است و لذا امت اسلام و ملت مهربان بخصوص ملت شهيدپرور زنجان به نكات ذيل توجه نمايند.  

ما به تكليف خود عمل كرديم و تكليف از گردن ما برداشته شده است و حالا شما به اين تكليف عمل نماييد.  1 ـ در راس تمام مسائل جنگ است و رهبر فرموده بالاتر از فروع دين است و هر كس توان جنگيدن را دارد، بايد به جبهه‌ها هجوم ببرند و كار جنگ را يكسره نمايند كه عزت و شرف ما در گرو همين جنگ است و اگر خدا نخواسته ما در اين جنگ شكست بخوريم، اسلام شكست خورده است.   2 ـ از حب نفس، جاه و مقام دورى نماييد و خود را به فضائل اخلاقى آراسته نماييد و پايه‌هاى ايمان را قوى كنيد كه وعده حق نزديك است.  

3 ـ به فرمايشات حضرت امام و ساير مسئولين با دقت گوش داده و به آنها عمل نماييد. 

4 ـ مسئولين متدين و محترم شهر آگاه باشند كه يك سرى از كارمندان براى ايجاد نارضايتى برخوردهاى غلطى دارند و گاها مشاهده شده است كه گفته‌اند: مى‌خواستى انقلاب نمىكردى که منظورشان همان بدبينى به نظام است. 

5 ـ مسئولين محترم جهت از بين بردن فرهنگ كامل غرب و جايگزين كردن فرهنگ اسلامى بهتر است، از مدارس شروع كنند تا نسل جديد با فرهنگ اسلام آشنا شوند. مردم نيز امور تربيتى را در اين امر يارى نمايند و امكانات بيشتر و افراد لايق را به اين امر وادارند.

6 ـ برادران پاسدار مواظب موقعيت خودشان باشند و طورى عمل كنند كه مصداق فرمايش امام كه اى كاش من هم يك پاسدار بودم، باشند و پرسنل سپاه دقت بيشتر در پذيرش و عضوگيرى به عمل آورند.

7 ـ مردم عزيز هوشيار باشند كه استكبار در صدد ايجاد ايده وهابيت و اشاعه فساد هست، مواظب فرزندان و جوانان خود باشيد.  

8 ـ از تمام اهالى محترم زنجان ـ همسنگران سپاهى، بسيجى، همكاران و اهالى روستاى چورزق طلب حلاليت مى‌كنم و معذرت مىخواهم از اينكه زبان درازى كردم. هر چند وظيفه ما نبود، چون عزيزان تمامشان از من آگاهتر و روشن تر بوده‌اند، ولى به خاطر اينكه اثرى از بنده مانده باشد، چند مطلب را متذكر شدم.  در خاتمه از خداوند بزرگ طلب عفو نموده و از او خواهانم به امام امت طول عمر و صحت و سلامتى، به رزمندگان اسلام پيروزى، به خانواده‌هاى شهدا، اسرا و مفقودين صبر عنايت فرمايد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر