logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان خبر داد

ادامه رایزنی‌‌ها برای جذب اسپانسر تیم فوتسال بانوان زنجان/ تلاش ما نگهداری این تیم در استان است

ادامه-رایزنی‌‌ها-برای-جذب-اسپانسر-تیم-فوتسال-بانوان-زنجان-تلاش-ما-نگهداری-این-تیم-در-استان-است

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان از انجام رایزنی‌ها برای جذب تیم فوتسال بانوان زنجان خبر داد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت تیم لیگ برتری فوتسال بانوان زنجان اظهار کرد: این تیم در حال حاضر تمرینات آماده سازی خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: رایزنی‌هایی در خصوص جذب اسپانسر برای این تیم انجام شده اما هنوز به نتیجه قطعی منجر نشده است.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه تلاش ما نگهداری این تیم در استان زنجان است، عنوان کرد: این تیم تنها تیم لیگ برتری فوتسال و فوتبال استان است که امیدواریم حمایت‌های لازم از این تیم انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر حمایت‌هایی از تیم فوتسال بانوان زنجان در بعد مالی انجام شود به طوری یقین موفقیت‌هایی را در عرصه ورزش بانوان برای استان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش موج رسا؛ بعد از حضور چندین ساله تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر و عدم حمایت مالی از این تیم، بانوان زنجانی فصل گذشته با شرایط نامطلوبی لیگ را به اتمام رساندند که حتی کار به استعفای سرمربی نیز کشیده شد.

بعد از این مشکلات و ناامیدی بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه پیشنهادهایی از برخی استانها برای خرید امتیاز این تیم شده است که بازیکنان این تیم امیدوارند با تدبیر مسئولان این تیم همچنان با نام زنجان راهی مسابقات شود.

ورزش استان زنجان همواره با وجود فعالیت برخی صنایع و شرکتها در جذب اسپانسر ناموفق عمل کرده به طوری که تیمهای ریشه داری در استان به خاطر نبود اسپانسر از کوران رقابتهای لیگ کنار رفته‌اند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر