logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۱۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش:

شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند

شهدا-نماد-عزت،-مقاومت-و-پایداری-هستند
همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش با بیان اینکه گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم نوعی اقدم روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در دوره استانی خط امام بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس داشتن روحیه جهادی و مهمتر از آن داشتن روحیه خدایی بود  اظهار کرد: چون با خود بودیم و به خدا توکل کردیم، وعده قرآن محقق شد و ما پیروز جنگ شدیم.

بیشتر بخوانید

 وی اظهار کرد: سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر روز عزت و شرف، برخورداری از نصرت الهی، پیروزی اخلاص، پیروزی باورهای دینی ، شهامت، شجاعت، صف‌شکنی و شب‌شکنی و پیروزی امامت و ولایت است.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش ادامه داد: اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند و نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و در دوران دفاع مقدس دیدم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران هر آنچه در طبق اخلاص داشت برای انقلاب نثار کرد و ما با یاری خداوند پیروز شدیمم و امروز پیروز هستیم و همچنان قدرتمند خواهیم ماند.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش اضافه کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از اندیشه ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری است و بسیج امتحان خود را پس داده است و همواره موفق عمل کرده است.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: اگر به اذن و اراده الهی وظیفه خود را درست انجام دهیم بدون شک پیروز و موفق خواهیم شد چرا که این وعده الهی است و در وعده الهی تخلف وجود ندارد.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش عنوان کرد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند و تنها راه غلبه بر مشکلات جامعه الگو قرار دادن شهدا است.

وی گفت: شهدا امروز برای ما بسیار گرانسنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آنها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

سردار نوعی اقدم تاکید کرد: اگرمردم در وجود ما روحیه جهاد و مبارزه را ببینند مقاوم‌تر خواهند ایستاد و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس ارتباط و اعتماد به خدا بود.

استاندار زنجان نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دانشجویان از ابتدای انقلاب نقش تاثیرگذاری در پیروزی کشور داشتند.

 وی گفت: در حال حاضر دانشجویان در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند و انتظار داریم دانشجویان با بصیرت در مقابل فتنه و شیطنت دشمنان بایستند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر