logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۱۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با روز خبرنگار؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از دفتر پایگاه خبری موج‌رسا بازدید کرد

رئیس-دانشگاه-آزاد-اسلامی-زنجان-از-دفتر-پایگاه-خبری-موج‌رسا-بازدید-کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از دفتر پایگاه خبری موج‌رسا بازدید کرد و گفت: این پایگاه خبری در آگاهی بخشی به مردم در تمام حوزه‌ها در تلاش است و به عنوان بازوی اجرایی دستگاه‌ها و متولیان و کارگزاران فعالیت می‌کند.

به گزارش موج رسا; به مناسبت روز خبرنگار احمد نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و هیئت همراه از دفتر پایگاه خبری موج‌‌رسا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید

نقیلو بیان کرد: پایگاه خبری موج‌رسا، در آگاهی بخشی به مردم در تمام حوزه‌ها در تلاش است و به عنوان بازوی اجرایی دستگاه‌ها و متولیان و کارگزاران اقتصادی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌های خبری، صادقانه برخورد کردن با موضوعات است، همچنین رسانه‌ها باید نقش امیدآفرینی را در جامعه ایفا کنند، ناامیدی در جامعه موضوع مهمی است که نباید راحتی از کنار آن گذشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از وظایف مهم رسانه ایجاد امیدآفرینی است، تصریح کرد: انقلاب نظام و کشور برای مردم است و باید کاری کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند، جامعه خبری هم مسائل را باید به درستی به مردم منتقل کند یعنی نقش مطالبه گری صادقانه همراه با پیشنهاد، که این مقوله نیز به فضای امیدآفرینی و برون رفت از مشکلات کمک کننده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر