logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۱۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان؛

پایگاه خبری موج‌رسا در نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برگزیده شد

پایگاه-خبری-موج‌رسا-در-نهمین-جشنواره-مطبوعات-و-رسانه‌های-استان-زنجان-برگزیده-شد
در بخش موضوعی نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان، پایگاه خبری موج‌رسا در بخش « توجه به سبک پوشش ایرانی اسلامی» به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

به گزارش موج رسا; در بخش موضوعی نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان، پایگاه خبری موج‌رسا در بخش « توجه به سبک پوشش ایرانی اسلامی» به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید

در این جشنواره محسن افشارچی؛ استاندار زنجان اظهار داشت: کار رسانه کار سختی است و مشقت‌های زیادی دارد و با آمدن شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سختی کار در حوزه رسانه بیشتر نیز شده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی انسان‌ها را به سمت سطحی و غیرمتمرکز شدن برده است، افزود: ایجاد آگاهی عمیق در چنین شرایطی کار آسانی نیست و این بر دوش فعالان رسانه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه انجام کار درست با سختی همراه است، گفت: اصحاب رسانه برای رصد موضوعات باید خودشان هم در امور مختلف تسلط داشته باشند.

افشارچی مطالبه‌گری و نقد را از وظایف رسانه ها عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیریت استان خود متعهد به پاسخگویی می‌داند، البته نقد آدابی دارد که باید مستدل و مستند باشد و معتقدیم از محل این نقدها، رشد حاصل می شود.

وی با بیان اینکه در عین مطالبه و نقد، امید آفرینی نیز باید مدنظر رسانه‌ها باشد، گفت: در دولت سیزدهم در استان شکایتی از اصحاب رسانه استان نشده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر