logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۱۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

پرداخت مطالبات گندمکاران در زنجان به‌روز می‌شود

پرداخت-مطالبات-گندمکاران-در-زنجان-به‌روز-می‌شود
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 1520 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 13 تیر 1402 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

به گزارش موج رسا; ولی‌اله زمانی امروز ۱۶ مرداد ماه در جمع خبرنگاران از خرید تضمینی 307 هزار و 364 تن گندم از کشاورزان زنجانی تا مورخ 15 مرداد 1402 در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، افزود: 307 هزار و 364 تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1402 برداشت کرده‌اند از طریق 40 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 15 هزارتن در قالب خرید توافقی گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، اذعان کرد: تاکنون 37875 محموله گندم از 15390 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 1520 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 13 تیر 1402 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 15 هزارتومان می باشد.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران در طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌شود.

 زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است، افزود: کشاورزان میباست مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر