logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۱۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی ابهر در گفتگو با موج رسا:

۸۷ خانواده ابهری دارای فرزند چندقلو زیر چتر حمایت بهزیستی قرار گرفت

۸۷-خانواده-ابهری-دارای-فرزند-چندقلو-زیر-چتر-حمایت-بهزیستی-قرار-گرفت-
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر ۸۷ خانواده که دارای فرزند ۲ قلو و ۳ قلو هستند تحت حمایت اداره بهزیستی قرار گرفتند.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه بهزیستی یکی از دستگاه‌های اصلی حمایت کننده از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو است اظهار کرد: این افراد علاوه بر مستمری ماهیانه خدمات غیر مستمر شامل تامین پوشاک، هزینه بهبود تغذیه، هزینه لوازم ضروری و معیشتی و بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اداره ۸۷ خانوار چندقلو تحت پوشش و مورد حمایت دارد که ۷۹ خانواده دارای فرزند ۲ قلو و ۸ خانواده دارای فرزند ۳ قلو هستند.

لطیفی تصریح کرد: پذیرش پرونده در پنج ماهه سال جاری نسبت به ۵ ماهه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس بهزیستی ابهر با بیان اینکه پرداخت هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک موردی مطابق دستور‌العمل جامع حمایت‌های مالی، ارائه خدمات روانشناختی و مددکاری و پرداخت تسهیلات اشتغال را از مهمترین خدمات و حمایت های بهزیستی از این خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: در سال‌جاری نیز به منظور بهبود کیفی سلامت و ترویج تغذیه با شیر مادر، پس از ثبت اطلاعات نوزادان و کودکان در سامانه سلامت کودکان وزارت بهداشت، نسبت به ارجاع خانواده‌ها به مراکز بهداشتی جهت تحویل شیر خشک در قالب دریافت خدمات بهداشتی اقدام می‌شود.

لطیفی تصریح کرد: در سال گذشته تمامی خانواده‌های نیازمند دارای فرزند ۲ قلو و بالاتر تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار گرفتند و صف انتظار دریافت خدمات آنان به صفر رسیده است و در حال حاضر به منظور گسترش و تقویت خدمات حمایتی و ارتقاء فرآیندهای خدمت‌رسانی به متقاضیان سایت، صدای چند قلو

https://ticketing.behzisti.gov.ir راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر