logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۱۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پیام تبریک فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

پیام-تبریک-فرمانده-تیپ-۳۶-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان-به-مناسبت-روز-خبرنگار-
سردار محمدرضا، عباسی فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) با انتشار پیامی فرا رسیدن " روز خبرنگار" را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای استان تبریک گفت.

به گزارش موج رسا; سردار محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) با انتشار پیامی فرا رسیدن " روز خبرنگار" را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای استان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید

متن پیام به شرح زیر است:

امروز رسانه ابزاری قدرتمند برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بسیج رسانه یکی از اهرم‌های مهم برای پیگیری مطالبات به‌حق مقام معظم رهبری در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب است.

از این رو، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش خبرنگارانی است که خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایت گر در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پرداخته و با هدف روایت حقایق، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‌و حراست از اندیشه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. 

این پیام می‌افزاید: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند.

بی شک خبرنگاران پویایی، بالندگی، و نشاط که محرک حضور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است را به مردم جامعه اهدا می‌کنند.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری گفته و آرزومندم در سایه قلم‌های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده‌ای روشن و پرامید در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

                             سرتیپ دوم پاسدار

                              محمدرضا عباسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر