logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی با هیچ‌کس تعارف نداریم

برای-حفظ-امنیت-جمهوری-اسلامی-با-هیچ‌کس-تعارف-نداریم-
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حوزه دفاع از جزایر سه‌گانه و امنیت جمهوری اسلامی در هر جا و در هر سرزمینی که دور تا دور جمهوری اسلامی است با هیچ کس تعارف نداریم.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل شکارچی امروز ۱۵ مرداد ماه در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته به وضعیت امنیتی نرسیدیم و وضعیت کشور از شرایط انتظامی عبور نکرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نیروی انتظامی از آمادگی و تجارب خوبی برخوردار است و بیشتر برای ایجاد امنیت برای مردم تلاش می‌کند و اگر تعرضی نیز انجام شود برخورد می‌کند‌.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن ترفند خود را به کار گرفته تا پشت مردم پنهان شود اما تلاش ما این است که این امر رخ ندهد، جایی که دشمن پشت مردم پنهان نشود کار برای نیروی انتظامی راحت است اما در صورت پنهان شدن کار سخت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اینکه مردم آسیب نبینند بسیاری از اتفاقات رخ داد و این نباید به ضعف توان امنیتی جمهوری اسلامی ارتباط داده شود تصریح کرد: تمام ملاحظات این بود که مردم در اغتشاشات آسیب نبینند.

سردار شکارچی در ادامه با اشاره به اینکه در رزمایش اخیر هشدار خود را به دشمنان به طور کامل نشان دادیم یادآور شد: ما سفت و محکم پاسخ می‌دهیم و با کسی تعارف نداریم، جزایر ایران ۱۰۰ درصد متعلق به ایران است و دشمنان بین‌المللی ما همگی در آرزوی این هستند تا در این مناطق آشوب ایجاد کنند و حضور خود را پر رنگ جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه اساس پیام رزمایش ما به حضور نامشروع آمریکا، فرانسه، رژیم صهیونیستی و انگلیسی است گفت: باید این منطقه را ترک کنند و هیچ بهانه‌ای نباید برای حضورشان در منطقه باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پیام دوم به کشورهاست اینکه، جمهوری اسلامی با قوت و قدرت در منطقه حضور دارد و لزومی ندارد که شما امنیت خود را به کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه گره بزنید؛ بنابراین توصیه به کشورها این است تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرد تا نتوانند شما را علیه ایران تحریک کنند.

سردار شکارچی تصریح کرد: جمهوی اسلامی به سطحی از قدرت رسیده است که می‌تواند در مناطق خیلی دور نیز امنیت ایجاد کند.

وی تاکید کرد: در حوزه جزایر سه‌گانه و در حوزه دفاع از امنیت جمهوری اسلامی در هر جا و در هر سرزمینی که دور تا دور جمهوری اسلامی است با هیچ کس تعارف نداریم. رزمایش‌ها را همه جا در سرزمین‌های مختلف انجام می‌دهیم مشکل اساسی نداریم و دشمن می‌خواهد به برخی مسایل دامن بزند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خودمان را مدافع ملت‌ها می دانیم و به دولت‌ها نیز در سایر دنیا اعلام می‌کنیم به جای اتکا به نظام سلطه و شیاطین عالم به ملت‌های خود اتکا کنند و اجازه ندهند دشمنان مشکل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر