logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۱۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حقوق بشرآمریکایی در زندان‌های ابوغریب و کشتارهای افغانستان و پاکستان قابل رویت است

حقوق-بشرآمریکایی-در-زندان‌های-ابوغریب-و-کشتارهای-افغانستان-و-پاکستان-قابل-رویت-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در ویتنام چند صد هزار نفر از نیروهای آمریکا برای حمایت از فاسدترین حکومت‌ها حضور داشتند گفت: حقوق بشر آمریکایی در زندان‌های ابوغریب و کشتارهای افغانستان و پاکستان قابل رویت است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه آمریکا برخلاف گفته خودش ۶۰ سال نسل کشی در فلسطین کرده است اظهار کرد: دادن سلاح کشتار جمعی به ویتنام نیز از دیگر موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در عجب هستیم آمریکا چطور دم از کرامت انسانی می‌زند در حالی که دنبال کشتار و گسترش سلاح‌های ضدانسانی است.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: رفیع ترین جایگاه انسانی همان چیزی است که در قرآن به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: با فرا رسیدن سالروز بمباران هیروشیما در ژاپن می‌توان به این مهم اشاره داشت که نتیجه این بمباران در چند نسل باقی مانده و بقایای تخریب آن همچنان باقی است.

وی در ادامه گفت: با توجه به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی باید مد نظر داشت که جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای با برکتی است که با اندیشه والای امام تشکیل شد و امروز شاهد برکات آن در کشور هستیم.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: خبرنگاری شغل ارزشمندی است چون موجب آگاه سازی مردم می‌شود و راه‌های روشن را به مردم نشان می‌دهد.

حجت الاسلام خاتمی عنوان کرد: آگاه سازی و بصیرت و نشان دادن نیات سو دشمن از وظایف خبرنگاران است، در شرایطی که دشمن به دنبال پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش و وارونه نشان دادن حقیقت است.

وی گفت: برنامه همیشگی دشمنان به صورت اینترنتی و صوتی وارونه نشان دادن خدمات نظام است.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: کسانی که تعصب سربلندی کشور را دارند باید در این حوزه تلاش کنند.

حجت الاسلام خاتمی گفت: دشمنی مثل آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل دلسوز ما نیست و زنجانی‌ها در دفاع مقدس نقش بسزایی در عملیات‌های مختلف داشتند.

وی عنوان کرد: ضمن قدردانی از مبلغان و مروجان و روحانیون، مداحان، نیروهای نظامی و انتظامی و در نهایت مردمی که دل در گرو عشق امام حسین (ع) دارند و مردم متوجه این امر هستند که دشمن به دنبال تضعیف نظام است و برای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان امسال شاهد حضور باشکوه مردم در مراسمات عزاداری بودیم.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: زنجانی‌هایی که همواره در راهپیمایی‌ها و مراسمات ملی و مذهبی پیشرو بودند، زنجان را یکسر حسینیه کردند.

حجت الاسلام خاتمی گفت: امسال حربه دشمن کمرنگ کردن عزاداری‌های محرم و انجام اقدامات تروریستی بود و اقدامات تروریستی که آغاز شده بود و شبکه‌های تروریستی قصد انجام خیانت و ترور را داشتند.

وی تاکید کرد: نتیجه خیانت‌های دشمنان حداقل آن آماده‌سازی ۴۳ بمب بود که در بین هیات‌های بزرگ استفاده شود، بمب‌هایی که ۷ مورد آن تخریبی بود و اگر به هدف می‌خورد  باعث بالا رفتن آمار شهدا می‌شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر