logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۱۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

نسخه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی

نسخه‌های-ماندگاری-انقلاب-اسلامی
امروز نیز برای حل مسائل نظام اسلامی و ماندگاری انقلاب اسلامی سرمایه رهبری و مردم در پرتو مکتب اهلبیت(ع)، سرمایه‌های گره‌گشا و نسخه‌های شفابخش و بی‌بدیل کشورند.

به گزارش موج رسا; رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۳۴ سال زعامت خویش، همواره آرمان‌ها و اهداف انقلاب، طراحی‌های دشمن، نقشه راه و طرح‌های راهبردی، عملیاتی و حتی کاربردی مسائل کشور را با ابلاغ سیاست‌ها، تدابیر و بیانات گوناگون مطرح کردند.

بیشتر بخوانید

گام دوم انقلاب اسلامی که ۵ سال پیش رهبری صادر کردند و آرمان‌ها و شعارهای انقلاب و هفت مساله برجسته کشور از علم و پژوهش تا سبک زندگی را تبیین کردند و در طول ۵ سال پس از صدور بیانیه، فرمول تحقق بیانیه را با حرکت عمومی، حلقه‌های میانی، تحول عمومی برای تحقق کارهای بزرگ تبیین کردند؛ نقشه راه چهل سال دوم فراروی نیروهای انقلاب است.

مقام معظم رهبری در ۱۵ فروردین امسال سه مساله شامل مهار تورم(مساله اصلی)، انتخابات(مساله مهم)، کشف حجاب(مساله فوری) را مسائل برجسته سال ۱۴۰۲ نظام تعیین کردند.    

هرجا بیانات و تدابیر رهبری با تشخیص، تصمیم و اقدام درست و بهنگام مسئولان، نخبگان و حلقه‌های میانی، جوانان و آحاد مردم مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به اراده عمومی، آگاهی ملی، تحول و حرکت عمومی شد، کارهای بزرگی در کشور رقم زده شد و انقلاب شتابنده، مردم امیدوار و دشمن پریشان گردید.  

در حماسه ۸ سال دفاع مقدس تبدیل تهدید به فرصت و ماندگاری انقلاب با فراست و هوشمندی امام راحل و ایمان و فداکاری رزمندگان اتفاق افتاد. در حوزه تحولات علمی و فناوری‌های شگفت‌انگیز کشور در عرصه‌های دفاعی، هوافضا، پزشکی و...، در گسترش عمق راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و افول قدرت نظام سلطه و صهیونیسم، نابودی جریان‌های تروریستی و... با تدابیر راهبردی رهبری و مجاهدات اندیشمندان و جوانان انقلابی کشور، تحولات و کارهای بزرگی اتفاق افتاد.

 امروز نیز برای حل مسائل نظام اسلامی و ماندگاری انقلاب اسلامی سرمایه رهبری و مردم در پرتو مکتب اهلبیت(ع)، سرمایه‌های گره گشای و نسخه‌های شفابخش و بی‌بدیل کشورند. هر جا حضور مردم به حرکت عمومی تبدیل شد کار بزرگ در کشور اتفاق افتاد. غدیر، تاسوعا و عاشورا و اربعین جلوه‌های برجسته حرکت عمومی و کار بزرگ‌اند که باید جریان انقلاب با ایمان و تمسک به فرمول‌های رهبری و تعامل و هم‌افزایی در مسائل انقلاب، تحولات و کارهای بزرگ را در عرصه خرمشهرهای انقلاب رقم زنند. 

 رمضان شعبانی سارویی، فعال سیاسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر