logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۱۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیت نامه غواص شهید مهدی حیدری؛

هدف از شهادت، لقاء الله و روزی خوردن نزد پروردگار است

هدف-از-شهادت،-لقاء-الله-و-روزی-خوردن-نزد-پروردگار-است
گمان مبرید آنانکه در راه خدا کشته می‌شوند مردگانند و شهدا آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند .

به گزارش موج رسا; شهید مهدی حیدری در سال ۱۳۴۶ در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود سال ۱۳۵۶ بود که پدرش فوت کرد  و با شروع انقلاب اسلامی که هنوز کودکی ۱۰ ساله بود به همراه خانوداه مذهبی‌اش در اکثر تظاهرات دوران انقلاب حضور داشت.

بیشتر بخوانید
با شروع جنگ تحمیلی درس و مدرسه را رها کرده و خواهان اعزام به جبهه بود که مسئولین به علت کمی سن مخالفت می‌کردند بلاخره با تلاش فراوان موفق شد در اولین اعزامش راهی کردستان شود که مدتی بعد از ناحیه پا زخمی و به خانه بر می‌گردد.
 پس از مدتی مداوا دوباره عازم جبهه جنوب شد که در اکثرعملیات‌ها غرور آفرین حضور فعال داشت و در عملیات خیبر بود که دوباره ترکش خمپاره او را روانه خانه کرد.
 بعد از مدتی بستری شدن دوباره به جبهه رفت شهید به خاطر شجاعت، تقوی، بی باکی و از آنجا که  شنا گر ماهری بودموفق شد که به واحد اطلاعات لشکر عاشورا رفته و با گمنامان این واحد همسنگر شود.
 در این واحد بود که عملیان پیروز کربلای ۵ آغاز گردید و در ادامه عملیات کربلای ۵ در مورخه ۴/۱۱/۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد .
وصیتنامه شهید مهدی حیدری
با سلام و درود بی کران بر امام زمان (عج)، نائب بر حقش امام خمینی وخانواده محترم شهدا حمد و سپاس خداوند تبارک و تعالی را  که راه راست و سعادت را به ما عنایت فرمود و شکر خداوند بزرگ را که این نعمت‌ها را به ما عنایت کرد
 اما غرض از نوشتن  وصیت نامه امری است که بر هر فرد مسلمان واجب می‌باشد و لذا من هم به همین خاطر نوشته‌ای به عنوان وصیت از خود به جای می‌گذارم تا وظیفه خود را انجام داده باشم .
چگونه بنویسم خدایا از چه بنویسم معبودا توان نگارش را به من حقیر عطا فرما تا سخنی اندک و مفید در این ورقه از خود به جای گذارم.
 هفت سال است که جنگ بر ما تحمیل شده است در این سال‌ها چه سختی‌ها که ملت نکشیده‌اند چه مشکلات که ندیده‌اند اما به لطف خدا صبر کردند آن هم چه صبری صبری که کمر دشمن را می‌شکند و امید و نقشه‌های شوم آنها مبدل به یأس و نا امیدی می‌کند.
خدایا تا به حال وصیتی ننوشته بودم  ولی دیگر نمی‌خواهم بدون وصیت باشم خدایا چگونه سخنان دلم را بنویسم نمی‌توانم چیزی بنویسم چون نگارش را به خوبی نمی‌دانم ولی چند دعا درباره خودم می‌کنم که امیدوارم خدا قبول کند .
بار الها توانایی و قدرت را در ما ایجاد فرما تا به اسلام عزیز خدمت نمائیم  و پروردگارا سبک بار، خالص و پاکم کن و بعد توفیق شهادت نصیب‌ام نما چون می‌خواهم پاکیزه تو را ملاقات کنم.
 اما چه کنم که دستم خالی است و نوشته‌ای اندک هم برای آخرت‌ام ذخیره نکردم ولی پروردگارا از لطف و کرم تو نا امید نیستم پس قبول  کن و مرا به دیدارت نائل گردان .
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر