logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۱۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان در گفتگو با موج رسا :

نتایج نهایی مسابقات وشوو قهرمانی بسیج استان زنجان اعلام شد

نتایج-نهایی-مسابقات-وشوو-قهرمانی-بسیج-استان-زنجان-اعلام-شد
مسئول ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه مسابقات وشوو قهرمانی بسیج استان زنجان در 9 مردادماه برگزار شده است گفت: نتایج نهایی مسابقات وشوو قهرمانی بسیج استان زنجان اعلام شد.

اسماعیل دولتیاری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه این مسابقات با همکاری هیأت وشوو استان زنجان در بخش ساندا برگزار شده است اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی جوانان و با شرکت 43 نفر از ووشوکاران بسیج فعال از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده،  سلطانیه و ماهنشان در 6 وزن برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مسابقات در مورخه 9 مرداد ماه در محل آکادمی وشوو استان زنجان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد.

مسئول ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان عنوان کرد: در ادامه نفرات برتر هر وزن این دوره از مسابقات به دوره بعد مسابقات قهرمانی کشوری بسیج که به میزبانی استان زنجان در 18 مردادماه برگزار خواهد شد اعزام می‌شود.

دولتیاری افزود: نفرات برتر هر وزن به ترتیب ذیل می‌باشد مقام اول امیر حسین جهانشاهلو از خدابنده در وزن اول 52 کیلوگرم، مقام اول علیرضا بابایی از ابهر در وزن دوم 56 کیلوگرم، مقام اول ابوالفضل یعقوبی از ابهر در وزن سوم 60 کیلوگرم، مقام اول عرفان محمدی از زنجان در وزن چهارم 65 کیلوگرم، مقام اول ابوالفضل اقایی از زنجان در وزن پنجم 70 کیلوگرم و مقام اول شروین علی جانی از ابهر در وزن ششم 75 کیلوگرم است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر