logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

۱۲۰۰ نفر از جمعیت استان زنجان از خدمات تامین آب پایدار و سالم بهره‌مند شدند

۱۲۰۰-نفر-از-جمعیت-استان-زنجان-از-خدمات-تامین-آب-پایدار-و-سالم-بهره‌مند-شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای این 3 طرح آبرسانی در زنجان ۱۲۰۰ نفر جمعیت از خدمات تامین آب پایدار و سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش موج رسا; علی‌رضا جز قاسمی امروز ۱۰ مراد ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان اجرایی شده و اهالی این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها، اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: آبرسانی به روستای باروت آغاجی در شهرستان زنجان با احداث بیش از 6.5 کیلومتر خط انتقال و 2.5 کیلومتر شبکه توزیع از جمله این طرح‌هاست که با اعتبار 14 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: سامانه آبرسانی به روستای سورمه‌لی شامل سه مرحله بوده که در مرحله اول یک باب مخزن 50 متر مکعبی، مرحله دوم شامل ایستگاه پمپاژ بین راهی و یک باب مخزن 50 متر مکعبی و مرحله سوم یک باب مخزن 150 متر مکعبی و اتاق فرمان می باشد که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر 6 میلیارد ریال بوده است .

جزء قاسمی بیان کرد: آبرسانی به روستای کناوند نیز با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 105 متر و دبی 4 لیتر در ثانیه انجام شد.

وی گفت: با اجرای این 3 طرح آبرسانی جمعیتی افزون بر 1200 نفر از خدمات تامین آب پیدار و سالم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر