logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۱۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

هوای استان زنجان خنک می‌شود

هوای-استان-زنجان-خنک-می‌شود
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه روز چهارشنبه هوای استان صاف تا کمی ابری که در بعد از ظهر همراه با وزش باد است گفت: از روز جمعه شاهد افت نسبی در دمای اغلب مناطق استان خواهیم بود.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان در اغلب مناطق استان صاف و در منطقه طارم قسمتی ابری خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد و غبار رقیق نیز همراه می‌شود اظهار کرد: این شرایط کماکان تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: از اواخر وقت پنجشنبه بتدریج شاهد افزایش ناپایداری در منطقه خواهیم بود که در برخی مناطق استان می‌تواند با رگبار محلی باران و رعدوبرق طی روزهای جمعه و شنبه همراه شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر این، از روز پنجشنبه بتدریج شاهد افزایش سرعت باد تا حد نسبتا شدید به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر خواهیم بود.

محمدی گفت: دمای هوا تا روز پنجشنبه نوسانات قابل‌توجهی نخواهد داشت؛ ولی از روز جمعه شاهد افت نسبی در دمای اغلب مناطق استان خواهیم بود.

وی ابراز کرد:در 24 ساعت گذشته کمینه و پیشینه دمای هوا در مناطق مختلف از استان به ترتیب عبارتند از زنجان 16-34، ابهر 18-35، ایجرود 14-39، خدابنده 19-34، خرمدره 20-35، رودگاه زنجان 15-35، سلطانیه 15-33، طارم 22-34، گرماب 15-37 و ماهنشان 21- 40 است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر