logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل محیط زیست استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

۱۲ نیروی جدید جذب سازمان محیط زیست استان زنجان می‌شود

۱۲-نیروی-جدید-جذب-سازمان-محیط-زیست-استان-زنجان-می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست در سال جاری گفت: ۱۲ نیرو جدید، استخدام سازمان محیط زیست استان زنجان می‌شود.

محمد‌رضا یافتیان در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تعدادی سهمیه جذب نیرو به حفاظت محیط زیست کل کشور داده شده است و در این بین سهم استان زنجان نیز بد نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مجموع از سهیه کشوری ۱۲ سهم استخدام برای استان زنجان است که ۴ نفر در حوزه کارشناسی و حوزه تخصصی انسانی و طبیعی و ۸ نفر در حوزه محیط بانی جذب خواهند شد.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: در سطح استان با کمبود محیط‌بان مواجه هستیم اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و قولی که سازمان محیط زیست کشور داده است مقرر است تا در مدت ۳ سال آینده به یک نقطه مطلوب در جذب محیط‌بان برسیم.

یافتیان با بیان اینکه در راستای حفاظت از محیط زیست استان زنجان باید بیش از پیش اقدامات لازم را انجام دهیم، گفت: ۶ نفر از محیط بانان جذب شده در منطقه سرخ آباد و دو نفر دیگر نیز در شهرستان طارم فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعاتی که موجود است و بر اساس برداشت کاری بنده، احتمالا تا پایان شهریور ماه این آزمون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : فرهاد محمدی ] [ ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ]
ممنون از لطف و ارادت شم
فرم ارسال نظر