logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
ملی‌پوش بسکتبال مطرح کرد:

تا ۴ روز آینده شرایطم برای حضور در تیم ملی مشخص می‌شود

تا-۴-روز-آینده-شرایطم-برای-حضور-در-تیم-ملی-مشخص-می‌شود
ملی‌پوش بسکتبال گفت: تمریناتم را دو سه هفته است که شروع کرده‌ام و در این ۴ روز اگر مشکلی پیش نیاید، قبل از سفر به روسیه شرایطم مشخص می‌شود.

به گزارش موج رسا; حامد حدادی روز دوشنبه در حاشیه معاینات فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام به بازی‌های آسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت هشت صبح برای معاینات به فدراسیون پزشکی ورزشی آمدیم و همه آزمایشات را به صورت کامل انجام دادیم. پزشکان همه موارد از قلب، ارتوپد و چشم را چک کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای یک ورزشکار مهم است تا آزمایش کلی دهد و کامل چک شود. وقتی فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان مشکلات ورزشکار قرار بگیرد می‌تواند به بازیکنان بهتر برسد. امیدوارم این روند ادامه یابد.

ملی‌پوش بسکتبال با اشاره به اینکه مصدومیتم خوب است، خاطرنشان کرد: تمریناتم را دو سه هفته است که شروع کرده‌ام و کار تیمی را از این هفته شروع می‌کنم. در این ۴ روز اگر مشکلی پیش نیاید، قبل از سفر به روسیه مشخص می‌شود که می‌توانم با تیم ادامه دهم یا خیر. بدنم ضعیف شده و نمی‌توانم فشار زیادی روی پایم بیاورم.

وی ادامه داد: مشخص نیست که تیم ملی را در مسابقات همراهی کنم و آرزویم این است تا به تیم ملی کمک کنم و اگر بودیم نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

حدادی درباره تصمیم هاکان دمیر برای حذف محمد جمشیدی، گفت: او را دوست دارم و با وی حتی صحبت کردم و برایم آرزوی موفقیت کرد؛ اما تصمیم و مسئولیت با سرمربی است و به عنوان بازیکن کارم را انجام می‌دهم.

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران از روز گذشته با حضور ۱۵ بازیکن در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. در فهرست اعلام شده از سوی هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال نامی از محمد جمشیدی دیده نمی‌شود.

دمیر برای این اردو، حامد حدادی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، میثم میرزایی، سجاد مشایخی، محمد امینی، محمد شهریان، جلال آقامیری، متین آقاجان‌پور، حسن علی‌اکبری، سجاد پذیرفته، سالار منجی، سینا واحدی، نوید رضایی‌فر و پیتر گریگوریان را دعوت کرده است.

بعد از اردوی برون مرزی تیم ملی بسکتبال ایران، دیدارهای دوستانه با روسیه در روزهای ۱۶ و ۱۸ مرداد از دیگر برنامه‌های آماده‌سازی ایران در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی است.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید چهارم شهریور به مصاف برزیل بروند و دو روز بعد یعنی ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند.

آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی هشتم شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد. بعد از این رویداد آسمانخراش‌های ایرانی آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

ایرنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر