logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۱۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتا استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

افزایش کلاهبرداری با ترفند خانه‌های ارزان اجاره‌ای در سایت دیوار

افزایش-کلاهبرداری-با-ترفند-خانه‌های-ارزان-اجاره‌ای-در-سایت-دیوار
رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقالات مسکن، شاهد افزایش ثبت آگهی‌های دروغین در پلتفرم‌های سایت‌های دیوار هستیم گفت: کلاهبرداری در سایت دیوار با ترفند اجاره‌ ارزان آپارتمان افزایش یافته است.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه با توجه به آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال واحدهای مسکونی، درباره آگهی‌های دروغین و کلاهبرداری با عنوان "واگذاری واحدهای مسکونی با اجاره‌های ارزان‌قیمت" به شهروندان هشدار داد اظهار کرد: نظارت مستمر و دقیق بر نحوه درج آگهی و پیاده‌ سازی نظام احراز هویت یکی از اولویت‌های اصلی سایت‌های واسطه‌ای است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر پلیس فتا به صورت کامل محقق نشده و مجرمان سایبری نیز با استفاده از شماره تلفن و شماره‌ حساب‌هایی که از راه‌های مختلف و به نام سایر اشخاص به دست می‌آورند، از متقاضیان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه درج آگهی‌های دروغین و کلاهبرداری با شیوه‌های مختلف با استفاده از بستر سایت دیوار و سایر سایت‌های واسطه‌ای، یکی از شگردهای مجرمان است.

موسوی تصریح کرد: مجرمان با سوءاستفاده از اعتماد کاربران و ناآگاهی آنان به راحتی کلاهبرداری می‌کنند و این افراد همواره جدیدترین ترفندها را برای رسیدن به مقاصد شوم خود به کار می‌برند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر