logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۱۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
تیر شبکه‌های معاند و دست‌نشانده‌های آنان در داخل کشور به سنگ خورد؛

فضاحت دیگری برای رسانه‌های معاند/ تلاش برای کسب آبرو برای اربابان بی‌آبرو

فضاحت-دیگری-برای-رسانه‌های-معاند-تلاش-برای-کسب-آبرو-برای-اربابان-بی‌آبرو-
فضاحت دیگری برای شبکه‌های معاند و دست‌نشانده‌های آنان در داخل کشور که با انتشار کلیپی سعی در وارونه نشان دادن حقایقی در ماجرای ادعایی بنر تصاویر پرچم‌های کشورهای هتاک به قرآن کریم در دسته حسینیه اعظم زنجان داشتند، رقم خورد.

به گزارش موج رسا; فضاحت دیگر برای شبکه‌های معاند و دست‌نشانده‌های آنان در داخل کشور که با انتشار برخی کلیپ‌ها و وارونه نشان دادن حقایق هر چه بیشتر بر طبل رسوایی خود می‌کوبند، رقم خورد.

بیشتر بخوانید

همان ماجرای ادعایی بنر تصاویر پرچم‌های کشور‌های هتاک زیر پای عزاداران حسینی در دسته حسینیه اعظم زنجان را منظور است. 

رسانه‌های صهیونیستی و معاند نظام و البته دست‌نشانده‌های آنان در داخل کشور و حتی استان، چند روز قبل با انتشار تصاویری تقطیع شده، قصد وارونه نشان دادن ماجرای ادعایی بنر تصاویر پرچم‌ کشورهای هتاک به قرآن کریم را داشتند و اینگونه القا شد که مردم از پا گذاشتن بر روی بنر تصاویر پرچم آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و سوئد خودداری می‌کنند.

در صورتی که اصل ماجرا این است که جوانان عاشق اهل بیت(ع) در اقدامی خودجوش برای اینکه نهایت تنفر و انزجار خود را از کشور‌های هتاک به قرآن کریم نشان دهند اقدام به پهن کردن و پا گذاشتن بر روی بنر تصاویر پرچم آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و سوئد کردند و این امر در فیلم نیز به وضوح روشن است.

و اما در ادامه کامیونی که المان قرآن کریم و رحل را جابه‌جا می‌کرد برای اینکه بتواند به محل تعیین شده برسد و استقرار یابد؛ باید از محلی که این بنر تصاویر پرچم‌ها پهن شده و عزاداران بر روی آن پا می‌گذاشتند عبور می‌کرد همین امر سبب شد تا یکی از خادمین حسینیه اعظم زنجان ضمن تقدیر از حرکت جوانان در پا زدن به بنر تصاویر پرچم کشور‌های مذکور، از آنان درخواست کند تا بنر تصاویر پرچم برای لحظاتی جمع‌آوری شود و کامیون حاوی المان قرآن و رحل بتواند عبور کرده و به محل مورد نظر برسد.

که این امر با شیطنت عده‌ای که انگار بر سر سفره معاندین تغذیه و سیراب می‌شوند روبه رو شده چراکه این فرد تنها فیلم جمع‌آوری بنر تصاویر پرچم را گرفته و فیلم تقطیع شده است؛ و فیلمی از لحظه عبور کامیون از محل جمع‌آوری این پرچم‌ها نیست.

حال اگر به شکوه حضور مردم در دسته حسینیه، تجمع در کنار المان قرآن در وسط دسته عزاداری در میدان انقلاب، در دست داشتن قرآن توسط عزاداران و سر دادن نوای "پاینده باد قرآن" عزاداران دقت شود همه‌چیز عیان خواهد بود و آن محکومیت علنی؛ هتاکان به قرآن کریم، توسط همین کشور‌هایی است که گفته می‌شود عزاداران پا بر روی پرچم کشورشان نگذاشتند!

با توجه به فیلمی که وجود دارد و حاکی از محکومیت دولت هتاک به قرآن و حامیان آن، توسط عزاداران خصوصا جوانان و نوجوانان است؛ بهتر است تمام آنانی که سنگ معاندین را به سینه میزنند چشم‌های خود را با آب بصیرت بشویند و با دقت ببینند که با چه عظمتی مردم یک جهان در زنجان چگونه این هتاکی به قرآن توسط کشور‌هایی آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و سوئد که تمدنشان در حال فروپاشی است را محکوم کردند، باشد که بیش از این، آب در هاون دشمنان نکوبند.

و اما یک سوال از تمام آنانی که چشم بینای خود را برای دیدن حقیقت محکومیت هتاکی به قرآن در دسته باشکوه عزاداری حسینیه اعظم زنجان بستند و گوش شنوای خود را برای شنیدن "پاینده باد قرآن" به طور کامل از دست داده‌اند وجود دارد؛ اینکه چه طور عظمت همنوایی عزاداران در دسته حسینیه اعظم زنجان که با خیل عظیم چندین هزار نفری همراه بود و نوای "پاینده باد قرآن" سر داد را ندیدید و نشنیدید اما در اقدامی به نشر چند ثانیه فیلمی که هدفش وارونه نشان دادن حقیقت بود کردید؟ 

کلام آخر اینکه، آنانی که با این چند ثانیه فیلم پنهان کننده حقیقت؛ صحبت از سیاسی کاری در مجلس عزاداری امام حسین(ع) می‌کنند تا مثلا به اهداف خود دست یابند باید بدانند که مجلس امام حسین(ع) اتفاقا جزو همان مجالس سیاسی است و بهتر است برای بالابردن اطلاعاتشان هم که شده به سیره ایشان مراجعه کنند باشد که در ماجراهای بعدی اینچنینی؛ با عقل و سنجیده رفتار کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر