logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت وشوو استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

کسب مدال طلا توسط وشوو کار زنجانی

کسب-مدال-طلا-توسط-وشوو-کار-زنجانی-
دبیر هیئت وشوو استان زنجان با بیان اینکه ورزش وشوو به مجموعه هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود گفت: ووشوکار زنجانی نخستین طلای ایران در یونیورسیاد چین را کسب کرد.

میثم امانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب نخستین طلای کاروان ایران توسط سید محمد حسینی در ووشو آغاز شد اظهار کرد: کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روز گذشته شاهین بنی‌طالبی در فرم نن چوآن تالو، تیم تیراندازی در ماده تپانچه بادی زنان با ترکیب هانیه رستمیان، لعیا محمدی و فاطمه شکاری و نیز مرتضی زنده‌دل و یاسمن لیموچی در پومسه انفرادی در مجموع موفق به کسب چهار مدال برنز شدند.

دبیر هیئت وشوو استان زنجان عنوان کرد: در اولین مسابقه صبح امروز ، سید محمد حسینی در فرم گوئن شو موفق شد بر سکوی نخست ایستاده و ضمن کسب عنوان قهرمانی اولین مدال طلای کاروان ایران را در این رویداد کسب کند.

امانی گفت: سید محمد حسینی عصر امروز هم در فرم دائو شو مسابقه خواهد داد و در این رشته ورزشکاران آمریکا و ماکائو مدال‌های نقره و برنز را ازان خود کردند.

وی تاکید کرد: سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود و کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

دبیر هیئت وشوو استان زنجان ابراز کرد: تالوکاران روز گذشته هم اولین مدال کاروان را به رنگ برنز توسط شاهین بنی طالبی کسب کردند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر