logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۱۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برای نخستین بار نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می‌شود

برای-نخستین-بار-نمایشگاه-صادرات-ایران-به-روسیه-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می‌شود.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری‌های بلندت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌کنیم و مزیت رقابتی و نسبی خوبی در آن داریم در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین‌المللی بتوانیم کالاهایی که توان رقابتی در آن ها داریم را به سمت صادرات سوق دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، یادآور شد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می‌شود و باید افرادی که در آن شرکت می‌کنند را به سمت هدف ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی‌های خودمان را به طور موثری عرضه نماییم.

وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفا به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود. برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاورد زیاد دارد. یکی از آن ها ارتباط موثر و پایداری است که شکل می‌گیرد و منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

گلشنی با بیان اینکه در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند ادامه داد: امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

گلشنی خاطر نشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مهرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر