logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

ارائه یک هزارو 528 نفر خدمات پزشکی به صورت رایگان در حسینیه اعظم زنجان

ارائه-یک-هزارو-528-نفر-خدمات-پزشکی-به-صورت-رایگان-در-حسینیه-اعظم-زنجان
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان گفت: یک هزارو 528 نفر خدمات پزشکی به صورت رایگان در حسینیه اعظم زنجان ارائه شده است

وحید واجک در گفتگو با خبرنگار موج رسا;با بیان اینکه از اول  تا 10 محرم خدمات متعدد پزشکی به صورت رایگان برای عموم مردم در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: بیشترین خدمات پزشکی ارائه شده در مدت 10 روز توسط درمانگاه حسینیه اعظم زنجان به عموم مردم مربوط به بخش دندانپزشکی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بخش‌های پزشک عمومی و پزشک مامایی به ترتیب از لحاظ ارائه خدمات در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان ابراز کرد: تزریقات بخش خواهران و برادران به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده است.

واجک گفت: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به هم استانی‌ها به میهمان شرکت کننده در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نیز خدمات داده است.

وی افزود: خدمات پزشکی ارائه شده در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان شامل خدمات پزشک عمومی و متخصص است که با حضور پزشکان متخصص قلب، زنان و زایمان مغز و اعصاب، کلیه، فوق تخصص ریه فوق و فوق تخصص دست و ارتوپد که از اول تا 10 محرم  پزشکان از اکثر نقاط کشور در این مجموعه حضور به هم رسانده بودند.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد: به یک هزارو 286 بیمار توسط پزشکان در درمانگاه حسینیه اعظم در طی 10 روز معالجه و ویزیت رایگان انجام شده است.

واجک گفت: خدمات دندانپزشکی که شامل کشیدن دندان، جراحی دندان‌های نهفته و ترمیم دندان به یک هزارو 528 نفر توسط 20 پزشک دارای صلاحیت و پروانه کار در این مکان به صورت رایگان ویزیت انجام شده است.

وی تاکید کرد: خدمات پرستاری اعم از تزریق سرم، کشیدن و زدن بخیه، تست قند خون و انجام نوار قلب به تعداد دو هزارو 528 نفر به صورت رایگان از اول تا 10 محرم در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان انجام شده است.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان ابراز کرد: تعداد 24 نفر نیروهای خدماتی اداری در این 10 روز به مراجعه کنندگان درمانگاه حسینیه اعظم  زنجان خدمات ارائه داده شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر