logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۱۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ظرفیت خرید تضمینی گندم سیلوی سلیمانی نیک‌پی و حیدری ایجرود تکمیل شد

ظرفیت-خرید-تضمینی-گندم-سیلوی-سلیمانی-نیک‌پی-و-حیدری-ایجرود-تکمیل-شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ظرفیت گفت: خرید تضمینی گندم سیلوی سلیمانی نیک‌پی و حیدری ایجرود تکمیل شد و کشاورزان این مناطق گندم خود را به محل‌هایی که مشخص شده تحویل دهند.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت خرید تضمینی گندم سیلوی سلیمانی نیک‌پی کشاورزان می‌توانند جهت سهولت در تحویل گندم‌های خود به کارخانجات آردسازی فخر، دانه‌زرین و گندم طلائی واقع در شهرک صنعتی علی‌آباد زنجان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین ظرفیت خرید تضمینی گندم سیلوی حیدری ایجرود نیز تکمیل شده و کشاورزان می‌توانند جهت سهولت در تحویل گندم به اتحادیه‌های تعاون روستای حلب، تعاون روستایی ایجرود و تعاون روستایی جوقین مراجعه نمایند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه گفت: حسب پیگیری‌های بعمل آمده 18 هزار و 24 تن گندم معمولی تولید استان با هماهنگی و تخصیص شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به سایر استان‌های دیگر تا آخر تیرماه سالجاری انتقال داده شده است.

وی با بیان اینکه انتقال گندم معمولی تولید داخل با هدف تامین امنیت غذایی سایر استان‌ها انجام می‌شود، گفت: انتقال گندم به استان‌های گیلان، تهران، البرز و گیلان صورت گرفته است.

زمانی با اشاره به پیش‌بینی خرید بیش از 350 هزار تن گندم در استان، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجوز انتقال گندم به سایر استان‌های کشور تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر