logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

بازی شجاعی و حاج‌صفی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی محکوم است/ جلسه هیئت رئیسه برای بررسی این موضوع تشکیل شود

بازی-شجاعی-و-حاج‌صفی-مقابل-تیمی-از-رژیم-صهیونیستی-محکوم-است-جلسه-هیئت-رئیسه-برای-بررسی-این-موضوع-تشکیل-شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با انتقاد از بازی شجاعی و حاج‌صفی مقابل تیمی از رژیم صهیونستی خواستار تشکیل جلسه هیئت رئیسه شد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در دیدار مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: فدارسیون فوتبال باید تصمیم نهایی را نسبت به این دو بازیکن بگیرد و این موضوع باید در هیئت رئیسه مطرح شود اما هنوز نظری از اعضای هیئت رئیسه گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه باید نسبت به این موضوع تشکیل جلسه دهد، افزود: تا این لحظه برای برگزاری این جلسه چیزی به ما اعلام نشده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حرکت این دو بازیکن یعنی بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی باید به صورت دقیق بررسی شود، عنوان کرد: به نظرم این موضوع باید به صورت موشکافانه بررسی شود.

وی با انتقاد از این اقدام شجاعی و حاج صفی و با بیان اینکه شایسته نبود این دو بازیکن مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی قرار گیرند، تصریح کرد: باید تصمیمی منطقی در خصوص اقدام این دو بازیکن فوتبال گرفته شود.

اصفهانیان با بیان اینکه تا به حال سابقه نداشت ورزشکاری از ایران در مقابل رژیم اشغالگر به میدان برود، گفت: اینکه این اتفاق چرا اتفاق افتاده جای بحث و سوال دارد.

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق واکنش مناسب را نسبت به این اقدام انجام خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت: متاسفانه اقدام شجاعی و حاج صفی سبب خوشحالی رژیم صهیونیستی شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر