logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۱۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر در گفتگو با موج رسا:

تخصیص ۱۳ تن آرد فوق‌العاده برای تامین نیاز هیئت مذهبی شهرستان ابهر

تخصیص-۱۳-تن-آرد-فوق‌العاده-برای-تامین-نیاز-هیئت-مذهبی-شهرستان-ابهر-
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان آقا اباعبداله الحسین (ع) بیش ۱۳ تن سهمیه آرد فوق‌العاده به نانوایان شهرستان ابهر تعلق گرفت.

عباس امیرلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور تامین نان شهروندان و مراسم مساجد و هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم، طی پیگیری‌های به‌ عمل آمده بیش از ۱۳ تن سهمیه آرد مناسبتی فوق العاده به نانوایان شهرستان اختصاص یافته و در اختیار کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

امیرلو افزود: سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحدهای خبازی منتخب کارگروه‌های آرد و نان هر شهرستان با لحاظ سهولت دسترسی مردم و هیات امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی به نان مورد نیاز در ایام محرم تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: برای سهولت و تسریع در تامین به موقع نان مراسم‌های مذهبی و ثبت تراکنش صحیح در سامانه هوشمند نانوایی‌ها، تمامی هیات امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی باید از طریق سامانه nanino.ir منوی کسب و کار (دائم یا موقت) در این سامانه ثبت نام کرده و پس از تایید از سوی فرماندار شهرستان نسبت به خرید نان مورد نیاز خود از واحدهای خبازی منتخب از طریق منوی مذکور اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر افزود: نانوایان منتخب در این طرح علاوه بر فروش نان به مصارف خانوار، موظف به فروش نان به هیئت‌های مذهبی و مساجد در قالب کسب و کار هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر