logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۱۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی:

استان زنجان به لحاظ تعداد معتادان وضعیت مناسبی ندارد

استان-زنجان-به-لحاظ-تعداد-معتادان-وضعیت-مناسبی-ندارد
مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی با بیان اینکه بالا بودن آمار معتادین در جامعه نشانگر بحران و زنگ خطر است گفت: وجود 700 معتاد متجاهر نسبت به تناسب جمعیتی آمارمناسبی برای استان نیست.

به گزارش موج رسا; علیرضا نبی، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی در حاشیه نشست مجمع خیرین یاریگران زندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنجان بهشت خیران است اظهار کرد: وجود آسیب‌های اجتماعی در استان زنگ خطری برای مقابله با بحران است

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد ۷۰۰ معتاد متجاهر مرد و ۲۴ زن به تناسب جمعیت استان زنجان آمار خوبی نیست و این نشان از بحران است و در مرحله اول باید جامعه را متوجه این موضوع کنیم

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی افزود: مجمع خیرین یاریگران زندگی موفق شده که در ایستگاه هیجدهم به زنجان برسد که این مجمع برای کارهای تک نفره و انفرادی که خیران انجام می‌دهند پایه ریزی شده است.

نبی اضافه کرد: این مجمع  در ۱۷ استان فعالیت خود را آغاز کرده  که استان زنجان ایستگاه ۱۸ برای ادامه این طرح است.

وی تصریح کرد: یقینا کاری که به مردم سپرده شود نتیجه خوبی  به دنبال خواهد داشت چرا که کارهای مردمی پویا و ماندگاری آن بیشتر است.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی گفت: زنجان بهشت خیرین است و خیران این شهر می‌توانند در بحث آسیب‌های اجتماعی هم به ویژه در بحث اعتیاد ورود کنند.

نبی تصریح کرد: در هر استان ۱۱ نفر هیات مدیره علی‌البدل و بازرس انتخاب می‌شود و میانگین خیران هر استان در این مجمع ۱۰۰ نفر است که این مجمع از سال گذشته کار خود را به صورت جدی آغاز کرده و در این زمینه خوش درخشیده است.

گفتنی است در پایان، انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع یاریگران استان زنجان انجام، انتخاب و اعضا معرفی شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر