logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۱۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خبر داد:

لزوم بسترسازی تشکیل مجمع خیرین در استان زنجان

لزوم-بسترسازی-تشکیل-مجمع-خیرین-در-استان-زنجان
مدیر کل مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه برنامه‌‌ریزی در جهت ایجاد شبکه ارتباطی میان مردم و خیرین انجام شده است گفت: بسترسازی در جهت تشکیل مجمع خیرین در استان‌ها امری مهم است.

به گزارش موج رسا; فرزین رحیم نظری روز سه‌شنبه در نشست مجمع خیرین یاریگران زندگی استان زنجان، با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری انجام شده است اظهار کرد: برای این منظور درمان و کاهش آسیب و صیانت و حمایت‌های اجتماعی از آسیب دیدگان و اشتغالزایی و کار آفرینی برای معتادان بهبود یافته از دیگر اهداف ترسیم شده در این زمینه است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: هدف کلی این نشست، زمینه‌سازی به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی، ساماندهی و تشکیل شبکه اجتماعی خیرین برای مشارکت همه جانبه در طرح‌های پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اجتماعی و صیانت از آسیب دیدگان است.
مدیر کل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور عنوان کرد: بهره.مندی از ظرفیت خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری، درمان و کاهش آسیب و صیانت و حمایت‌های اجتماعی از آسیب دیدگان و اشتغالزایی و کار آفرینی برای معتادان بهبود یافته از دیگر اهداف ترسیم شده در این زمینه است.
نظری افزود: ارتقای سطح تعامل بین خیرین و مدیران سازمان‌های مردم نهاد فعال در امر مبارزه با مواد مخدر در کشور است.
 
وی گفت: بسترسازی و هماهنگی در جهت تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان‌ها در جهت ایجاد شبکه ارتباطی میان آنها از اهداف عملیاتی این مجمع است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر