logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

ارتقاء شاخص‌های آبرسانی در 5 روستای شهرستان ابهر

ارتقاء-شاخص‌های-آبرسانی-در-5-روستای-شهرستان-ابهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اصلاح و بازسازی 2 کیلومتر شبکه توزیع آب در روستای حصار قاجار از توابع شهرستان ابهر انجام شد.

به گزارش موج رسا; علیرضا جزء قاسمی امروز ۳ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عملیات با اعتبار 10 میلیارد ریال و با مشارکت اهالی این روستا، دهیاری و اعضای شورای اسلامی حصار قاجار انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: عملیات احداث مخازن ذخیره آب در روستاهای فنوش آباد، ارکین واسپاس با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: مخزن ذخیره فنوش آباد با 1000 متر مکعب ظرفیت و 30 میلیارد ریال اعتبار، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: احداث مخزن 200 متر مکعبی روستای اسپاس نیز با 10 میلیارد ریال اعتبار و 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می‌باشد.

جزء قاسمی به احداث مخزن 50 متر مکعبی در روستای ارکین نیز اشاره کرده و گفت: برای احداث این مخزن ذخیره آب، اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: حفر یک حلقه چاه در روستای عباس آباد با مشارکت اهالی و با اعتبار 3 میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای توسعه و تقویت زیرساخت های آبرسانی روستایی در شهرستان ابهر می باشد.

این مسئول تاکید کرد: ارتقاء شاخص های آبرسانی روستایی جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده و برنامه های میان مدت و بلند مدت خوبی در این زمینه ترسیم شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر