logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۱۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در گفتگو با موج رسا:

پویش نذر آب در آستانه امامزاده سید ابراهیم (ع) اجرا می‌شود

پویش-نذر-آب-در-آستانه-امامزاده-سید-ابراهیم-(ع)-اجرا-می‌شود
مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با بیان اینکه در روز یوالعباس در امامزاده سید ابراهیم (ع) دو موکب هماهنگ شده است گفت: پویش نذر آب در آستانه امامزاده سید ابراهیم (ع) اجرا می‌شود.

علی قنبری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه با یکی از شرکت‌ها هماهنگی‌های لازم جهت توزیع شیر کاکائو انجام شده است  اظهار کرد: موکب های متعددی برای طول مسیر برای ارائه خدمات بین عزاداران حسینی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طی هماهنگی‌هایی که با مسجد حسینیه اعظم زنجان انجام شده و با در نظر گرفتن ازدحام جمعیت روز دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان اتفاقاتی مانند گم شدن اطفال داخل دسته رو برو شدیم سه مکان برای این موارد در طول مسیر عزاداری مشخص شده است.

مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اضافه کرد: پایگاه شماره یک امامزاده -آستان مقدس سید ابراهیم (ع)، پایگاه شماره دوم مسجد سید فتح الله و پایگاه شماره سوم مسجد میر بهالدین است و سطح شهر بنرهایی جهت اطلاع همشهریان نصب شده است.

قنبری افزود: داخل مجموعه سید ابراهیم (ع) برخی از کاسبان موجود در اطراف امامزاده که دست فروشی می‌کنند هماهنگی‌هایی برای استقرار آنها داخل حیاط امامزاده صورت گرفته تا با ازدحام جمعیت دچار مشکل نشوند.

وی اضافه کرد: در ضلع جنوبی آستان امامزاده  20 هزار لیوان و بطری آب به خاطر پویش نذر آب در روز یوم العباس بین عزاداران توزیع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر